Rezervovaný termín je závazný, lze jej stornovat max. 24 hodin před plánovaným vzletem. Podmínky rezervace a letu se řídí OP dodavatele slevy.
V době platnosti voucheru/letenky je klient povinen rezervovat 1. termín letu včas, nejpozději do jednoho měsíce od nákupu, tento termín si klient nechá potvrdit provozovatelem. Bude-li takto objednaný termín letu řádně a včas, nejpozději však 24 hodin před konáním letu klientem zrušen, klient je povinen rezervovat v průběhu platnosti voucheru/letenky alespoň 1× za kalendářní měsíc nový termín.
Pokud měl klient v době platnosti voucheru rezervovány postupně minimálně 3 termíny letu a let se z důvodu nepřízně počasí neuskutečnil, bude mu na jeho žádost platnost letenky či voucheru prodloužena o dalších 6 měsíců zdarma. Voucher je vždy možné po zrušení termínů pouze prodloužit, nelze jej stornovat.
Pokud v době platnosti voucheru nebyla provedena žádná rezervace, voucher je po skončení platnosti propadlý, nelze ho již využít a platnost takového voucheru již nelze prodloužit.
Pokud platnost letenky nebo voucheru již uplynula a zároveň pokud klient provedl v době platnosti alespoň 1 řádnou rezervaci letu, ale let se nekonal z důvodu spočívajícího výlučně na straně klienta, je možno platnost letenky či voucheru po dohodě s provozovatelem prodloužit za poplatek 605 Kč o dalších 6 měsíců.
Dobrý den. Ráda bych se zeptala jestli má voucher pro 1 osobu nějaký
váhový limit. Přede. Děkuji za odpověď :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Francis. Zasílám výňatek z Obchodních podmínek
poskytovatele služby, který zodpovídá Váš dotaz:
Klient vážící více jak 130kg je povinen před rezervací
termínu oznámit tuto skutečnost koordinátorce letů, která v daném letu
sníží kapacitu o jednu osobu, současně je tento klient povinen před letem
pilotovi zaplatit příplatek 3.500,– Kč za snížení kapacity.
Dostali jsme let balonem Promo air – voucher – s platností do
30.6.2023. Bohužel již 3× byl kvůli počasí let zrušen. Máme si voucher
nějak prodloužit (z Ostravy do 30.6.2023 není žádný z termínů
dalších letů volný)?
Slevomat.cz
Krásný den, Jolano. V tomto případě je nejlepší řešit celou situaci
přímo s poskytovatele na e-mailu info@letime-balonem.cz :-)
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Ráda bych se zeptala jestli má voucher pro 1 osobu nějaký váhový limit. Přede. Děkuji za odpověď :)
Dobrý den, Francis. Zasílám výňatek z Obchodních podmínek poskytovatele služby, který zodpovídá Váš dotaz:
Klient vážící více jak 130kg je povinen před rezervací termínu oznámit tuto skutečnost koordinátorce letů, která v daném letu sníží kapacitu o jednu osobu, současně je tento klient povinen před letem pilotovi zaplatit příplatek 3.500,– Kč za snížení kapacity.
https://www.letime-balonem.cz/obchodni-podminky-eshopu
S přáním krásného dne, Karel