Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nejvýše položený hotel v Zakopaném: snídaně či polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 696 796 890 nebo e‑mailem na recepcja@hoteltatra.pl(polsky nebo anglicky)
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Domácí mazlíčci: 100 PLN/den (pouze malá plemena psů do 7 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je k dispozici k zapůjčení dětská postýlka?
Tak oczywiście. Można wypożyczyć łóżeczko dziecięce w kwocie 50 zł na
cały pobyt.
Dobrý den, mame zarezervovany pobyt v pokoji Comfort plus kde je napsáno, že je zde koupelna se sprchou. Znamená to sprchový kout nebo vana se sprchou?Děkuji za odpověď
Tylko jest prysznic. Nie mamy wanny.
Dobré den, měla bych zájem o pobyt v termínu 31.7.-4.8.2023 pro 5 dospělých osob (2 pokoje) s polopenzí. Byly by volné 2 pokoje v tomto termínu a jaká by byla cena za přistýlku na druhém pokoji?
Witam. Tak mamy dostępne pokoje. Bardzo proszę o konakt poprzez e-mail : recepcja@hoteltatra.pl
Dobrý den, v pokojích Comfort Plus je možné ubytovat 4 osoby. Chci se zeptat na přistýlku, protože na fotografii je jako přistýlka gauč, na který se ale dvě osoby nevlezou. Je ještě jiný typ přistýlky? Děkuji
Dobrý den
Pokud jste zakoupili Voucher pro 4 osoby, v pokoji budou 3 postele a pohovka
Pokud chcete v pokoji přistýlku, příplatek je 100 PLN za celý pobyt
S pozdravem
Recepce hotelu Tatra***
Witam
Jeżeli Państwo macie wykupiony Voucher na 4osoby to będą w pokoju
3 łóżka i sofa
Jeżeli Państwo chcecie dostawkę w pokoju dodatkowo to koszt 100zł na cały
pobyt za dostawkę
Z wyrazami szacunku
Recepcja Hotelu Tatra***
Dobry den,
rada bych se prosim zeptala, v jakem casovem rozmezi se podavaji vecere? Abych
orientacne vedela, jestli jet na tu dobu, co bychom chteli nebo lepsi zajet
o den pozdeji, kdyz mame dlouho cestu.
Dekuji za odpoved.
Oběd: 17–19:30.
Obiadokolacja: 17–19:30.
Dobrý den, je v pokojích comfort nebo comfort plus k dispozici minibar
nebo existuje možnost zapůjčení chladničky na pokoj?
A je na hotelu možné zapůjčit župany (příp. za jakou cenu). Předem
děkuji HT.
Dobré ráno.
Na pokojích bohužel nejsou lednice, ale jedna je k dispozici hostům na recepci a také je možné si na recepci zapůjčit župany v hodnotě 10 PLN/kus. za celý pobyt.
Zdravím vás.
Dzień dobry.
Niestety w pokojach nie ma na wyposażeniu lodówek, natomiast jest dostępna
jedna dla Gości na Recepcji jak również jest możliwość wypożyczenia
szlafroków na Recepcji w kwocie 10 zł/szt. na cały pobyt.
Pozdrawiamy.
hledám ubytování s možnosti pobytu s malým pejskem
Dobrý den, Euniko. Děkuji za Váš dotaz. V tomto hotelu nejsou domácí zvířata povolená. Zda je pes povolený nebo ne, zjistíte přímo v nabídce v záložce Příplatky. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, v srpnu nejsou možné kratší pobyty než 5 nocí? Děkuji.
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Od 25.6.2023 – 17.9.2023 lze navolit pouze 6 – 15 dní, kratší počet dní si můžete zvolit do 25.6.2023 a poté od 17.9.2023 – 18.12.2023. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den berete platbu pres FKSP? Dekuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Je mozne si zamluvit i masaz, nebo nabízíte jen wellness?
Dekuji za info
W sprawie masaży prosimy kontaktować się pod numerem 606265336