Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 313 599 260 (od 8:00 do 19:00 hod.) nebo e‑mailem na recepce@hotel-jesenice.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
All inclusive
Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
Dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a stravy
Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 800 Kč / den včetně lůžka a stravy
Polopenze
Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy
Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 550 Kč / den včetně lůžka a stravy
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, šlo by na 2lůžkový pokoj dát dětskou postýlku pro 3leté
dítě? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Půjčení dětské postýlky
včetně ložního prádla: 115 Kč/noc (domluvte se předem). Přikládám
kontakt: +420 313 599 260. S přáním
krásného dne, Karel
Eva
Dobrý den, prosím jak je to s příplatkem za dítě, v popisu je
napsáno 400Kc za den. Platí se tedy za den či za noc? A i tak pokud zádám
rovnou v objednávce výpočet nesedí a za dítě se mi napočítá větší
částka. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. V případě pobytu 2 dospělých
osob a dítěte od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy
(polopenze), nebo dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a
stravy (all-inclusive). Cena se v nabídce automaticky vypočítá po navolení
počtu osob a dětí za každý odbydlený den. V případě dalších dotazů
nás kontaktujte na slevomat.cz/kontakt. S přáním krásného dne,
Karel
Sylva Wentova
Dobrý den, dívám se na Slevomat na pobyt u Vás v hotelu v létě, ale
nejde mi zadat možnost 2+4. Je to možné? Děkuji Wentová
Hotel Jesenice
Dobrý den, paní Ventová,
největší pokoj máme k dispozici čtyřlůžkový, možná proto to nejde
zadat.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Martina
Dobrý den je možné přidat na dvoulůžkový pokoj přistýlku pro
6 leté dítě?Děkuji Langová
Hotel Jesenice
Dobrý den, paní Langová,
bohužel na dvoulůžkový pokoj se přistýlka nevejde.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu od 6.8. 2023 do 12.8. 2023
Dobrý den,paní Schmiegerová, ohledně volných termínů nás,prosím, kontaktujte na telefonním čísle 313 599 260, děkujeme.
Recepce Hotelového resortu Jesenice