Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohoda v lázeňském městečku Bad Gastein: neomezený wellness i animační program
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Děti mají pobyt zdarma:
- Studio: max. obsazenost - 2 dospělí + 1 dítě do 2,9 let (bez nároku na lůžko)
- požadavek o pobyt s miminem uveďte do poznámky
- Apartmán: max. obsazenost - 4 dospělí
- Studio: max. obsazenost - 2 dospělí + 1 dítě do 2,9 let (bez nároku na lůžko)
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 12 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 28 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 28 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobry den,
Chtela bych se zeptat..karta vyhod je u Vás k dispozici?Dostaneme ji
automaticky,nebo se musí dokoupit zvlast?dekuji za odpověď
Dobrý den, milá Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz! Kartu obdržíte na
recepci buď při checkinu či si můžete o ní zažádat na místě.
S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Hezký den, jedeme 4, je apartmán s oddělenou ložnicí a přistýlka v obytné části? Díky.a
Dobrý den, pane Mand. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, apartmán se skládá
z ložnice a z obytné části, která může být přeměněna na další
ložnici. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Dobrý den, nejsme standartni rodina – máme 4 děti ( 12,9,6 a necelé 3 roky) jemozno se 11.az 14.7. Ubytovat v apartmánu? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz, paní Blažková. Plná kapacita pokoje
jsou 4 osoby, bohužel 6 osob se do pokoje už nevejde. :) S přáním
hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Dobrý den, prosím, lze se ubytovat v pěti? Dva dospělí a tři děti, kdy třetí nemá ani rok?
Dobrý den, pane Pavle, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Je
nám to líto, ale ve smlouvě má hotel vysloveně napsáno maximální
obsazenost „4 hlavy“ (mohou být i 4 dospělé osoby). Buďte ale tak
laskav a napište nám požadavek na info@zanzo.cz s upřesněním
termínu pobytu a my se zkusíme spojit přímo hotelem, zda by ve Vašem
případě neučinil výjimku. Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, prosím je možný pobyt 5.-9.7.? Přes stránku mi to nejde, je to na rozhraní sezón a v každé je minimální počet dnů 4…
Dobrý den, paní Haisová, zdravíme Vás a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel
Váš problém není způsoben rozhraním sezón, ale podmínkami, které máme
ve smlouvě s hotelem. Do 8.7.2023 jsou pobyty možné na minimální počet
4 dny a poté, od 8.7. 2023, jsou již možné pouze pobyty s minimální
počtem nocí 6. Děkujeme za pochopení. S přáním pohodového dne, CK
Zanzo – Silvie
Dobrý den, je možno v hotelu uschovat jízdní kola?
Dobrý den, paní Kateřino, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Hotel disponuje lyžárnou, kterou lze v létě využít také jako
úschovna jízdních kol. S přáním příjemného dne, CK Zanzo –
Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zakoupený voucher, jen nikde nemohu najít podrobnější údaje o apartmánu – zda jsou k dispozici ručníky, jaká je vybavenost kuchyňky, atd? Cestujeme s děti, tak potřebuji vědět, co je a není k dispozici.
Moc děkuji
Dobrý den, milá Kateřino. V apartmánu budete mít dostupné ručníky, plně vybavenou kuchyň (s mikrovlnkou, varnou deskou a lednicí), telefon, župan, fén, bačkory, make-up zrcadlo, a další vybavení. Pokud máte dotaz na konkrétní vybavení, neváhejte se na nás obrátit na emailu info@zanzo.cz. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna