Grand hotel v maďarské Ostřihomi: polopenze, aquapark s wellness, super herna a bazilika na dohled, 2 děti zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 33 787 001, +36–20/523–7657 nebo e‑mailem na foglalas@grandhotelesztergom.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- 2 děti do 5,9 let mají pobyt na přistýlce s polopenzí zdarma (pouze rodinný pokoj).
- Připlácí se pouze za pokoj, nutno přidat děti do rezervace již během objednávky (nelze zapsat pouze do poznámky) automaticky se vypočítá cena i za ně a cena pobytu je již konečná.
- Pro rodiny se 3 a více dětmi je potřeba ověřit dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
- Hosté mladší 18 let musí být při check-inu v doprovodu rodiče nebo zákonného zástupce.
- Domácí mazlíčci: 5000 Ft (cca 13,20 €) / noc (pokoje Superior a Superior Plus)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné se ubytovat v ramci nabídny s dětmi 8, 4 a 1 rok Dekuji.
Krásný den, Karolíno, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt je možný maximálně pro dvě děti. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, chtěla bych uhradit pobyt z FKSP. Je možné jej tedy nějak zarezervovat než zaměstnavatel proplatí fakturu a peníze se „nabijí“ na můj účet? Děkuji
Milá Hana,
Vieme Vám vystaviť faktúru ak potrebujete, ale bohužiaľ to nevieme čo je
FKSP.
S pozdravom, Bianka Csada Varga
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt v termínu 19–22.8., jsme tři dospělí a dvě děti 12 a 14 let. Jsou však volné pouze pokoje pro dva, nikoliv pro tři. Můžeme zarezervovat dva pokoje pro dvě osoby a páté osoby použít přistýlku? Jaká by byla cena pobytu? Děkuji.
Milá Lenka,
V danom termíne už nemáme voľné izby s prísteľkou, preto tam to nemáte
v ponuke. Na Slevomate viete zarezevovať izby, ktoré tam máme voľné na
daný počet.
S pozdravom,
Bianka VargaGHE
Dobrý den chtěla bys se zeptat Vy nenabízíme dopravu k vasi nabídce ?Nebo je nějaká možnost. Děkuji K.T
Milá Klára,
Recepcia hotelu Vám vie vybaviť transfer napríklad zo želecničnej stanici
zo Štúrova alebo z Ostrihomu. Neviem presne na akú dopravu ste mysleli.
S pozdravom, Bianka VargaGHE
Dobrý den. Rádi bychom využili zářijový termín na 4 noci ale stačil by nám klasicky dvouluzkovy pokoj (ve vybraném termínu ani rodinný není volný) cestovali bychom v sestavě 2 dospělí a 2 děti (3 roky a 2 měsíce). Obě děti bez nároku na lůžko. Je možné zadat jen 2 dospělé osoby a do poznámky napsat, že na pokoji budou i děti? Děkuji
Milá Pavlina,
Ak dieťa nepotrebuje lôžko, je to možné zarezervovať izbu pre dve osoby,
ale prosím napíšte do poznámky, že prinesiete aj detí.
S pozdravom, Bianka Varga GHE
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda jsou nápoje k večeři v ceně. Děkuji za odpověď. S pozdravem. A.Vaňková
Milá Alena, Polpenzia vo väščine hotelov nezahŕňa nápoje k večeri a to
platí aj pre náš hotel. S pozdravom, Bianka Varga GHE
Dobrý den, prosím o informaci jestli je možné vzít si s sebou kola a mít možnost je v hotelu uskladnit? V případě diety, kterou jsme nahlásili do voucheru je možné si požádat na snídani… o bezlepkový chléb? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Zdenko. Dle informací od hotelu je možné kola uskladnit. Také bezlepková strava je možná, tu je ale potřeba nahlásit předem s kódem voucheru, aby si ji hotel poznamenal k rezervaci. V tomto případě jim prosím napište e-mail na foglalas@grandhotelesztergom.hu nebo zavolejte na recepci na číslo +36 33 787 001. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Děkuji za odpověď, ale v nabídce přes slevomat máte v tomto termínu pouze 2 dospělí a 1 dítě. Jak tedy máme přidat další dítě a jaká je cena? Děkuji
Ak sa Vám nedá zadať druhé dieťa nevieme Vám garantovať rodinnú
izbu.
Dobrý den, měli bychom zájem o termín pobytu od 15.8. do 22.8. jsme 2 dospělí a 2 děti (7 a 11). Je v tomto termínu volný pokoj a jaká by byla cena? Děkuji
Milá Jitka,
Ak máte záujem o pobyt s vocherom cez Slevomat, ceny sa nájdete na
portály.
Medzi 15–22.08 máme k dispozícii voľné izby.
S pozdravom,
Bianka VargaGHE
Dobrý den. Potřebuji vědět dříve než objednám, jak je to, když jsme dva dospělí a mám 3 děti 7, 8 a 9 let. Všichni tři se vyspí i na manželské posteli příčně. Přistýlky jsou plnohodnotné pro dospělého? Nevím, co mám objednat. Na e-mail hotelu jsem psal ale odpověď nepřišla. Děkuji za odpověď
Milý Jan,
Dneska som Vám odpovedala aj v e-maily.
Určite potrebujete buď rodinnú izbu alebo dve izby. Prísteľka je vhodné aj
pre dospelých.
S pozdravom,
Bianka Varga
GHE
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné v termínu 11.7. do
15.7. ubytovat 2 dospělí + dvě děti ( věk 10 a 9 let).
Máme zájem o dovolenou s vnoučaty a při zadávání počtu osob je
omezení pouze na tři osoby. Byla by nějaká možnost – řešení, že by
jsme mohli být ubytováni všichni i s dětmi?
Děkuji za odpověď Jitka
Krásný den, Jitko, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, ale ubytování takto možné není. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda v termínu od 12.8. je možnost nabídky se dvěma dětmi 10 a 13 let, jelikož výše je uvedeno, že je toto nutné ověřit? Proto se o tom informuji.předem moc děkuji, Marie
Dobrý den, Marie.
V tomto termínu je dostupná pouze varianta „Léto“, která je koncipovaná pro 3 osoby.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěl jsem si objednat pobyt 5 – 9. červenec (2 dospělí a dítě
6 let), ale při objednání mi to nabízí postel queen size nebo dvě
oddělené postele. Dá se někde zamluvit manželská postel?? děkuji za
odpověď
Dear Radim.
Áno, poskytujeme manželskú posteľ.
Best regards,
Anita Tóth
Dobrý den, rádi bychom k vám přijeli v termínu 4. až 9.7. Jsme
2 dospělí a 2 děti (8 a 5let). V nabídce již bohužel není pokoj 2 +
2. Můžeme tedy objednat pokoj 2+1 s tím, že menší dítě bud spát
s námi ne manželské posteli?
Předem děkuji Veronika Bezecná
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. V rámci nabídky na Slevomatu lze ubytovat až dvě děti do 5,9 let, ale pouze v rodinném pokoji. Poradím Vám, pro rodiny se 2–3 a více dětmi je potřeba ověřit dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru. Přikládám kontakt: foglalas@grandhotelesztergom.hu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
od kdy je prosím v hotelu check-in a od kdy lze v den příjezdu využívat
služby aquaparku Aquasziget Esztergom?
S pozdravem
Petr
Hezký den, Petře, děkuji Vám za dotaz. Check in je v den příjezdu možný od 14:00 hodin. Aquapark Esztergom je otevřen každý den od 9:00 do 20:00 a můžete ho po check-inu, pak je na Vás, kdy přesně vyrazíte. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobry den, prosím jakou formou je řešena pristylka v pokoji? Jedeme 3 dospěli (par a maminka) aby to pro ni bylo pohodlné. Děkuji za odpověď případně pokud by byla fotka 3 lužkoveho pokoje.
Milá Jana,
Máme obyčajné prísteľky, v prílohe to nájdete. S pozdravom, Bianka
VargaGHE
Dobrý den, jsme rodina 2+2 (děti 7 a 3 roky). V námi požadovaném termínu již není volný pokoj 2+2. Je možné objednat pokoj 2+1 s tím, že mladší dítě bude v dětské postýlce? Běžně v postýlce ještě spí.
Milý Petr,
Áno máte na to možnosť, že zakúpite voucher pre 2+1, ale prosím do
poznámky poznačte, že príde ešte jedna dieťa, ktorí potrebuje detskú
postielku.
S pozdravom,
Bianka Varga
Dobrý den.Kolik je prosím poplatek za donášku pití k večeři?Děkuji
Dobrý deň,
To sa ráta podľa aktuálneho nápojového lístka. Presné ceny Vám neviem
povedať.
S pozdravom, Bianka Varga
D. den, chci se jen zeptat, přijedeme dva manželské páry, je možné zařídit, abychom měli pokoje vedle sebe? děkuji MB
Krásný den, Melitto, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepší kontaktovat přímo hotel na tel. +36 33 787 001 či e-mailu foglalas@grandhotelesztergom.hu, kde se společně domluvíte na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Da se vyuzit pres FKSP? Děkuji.
Hezký den, Lucie, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP, tak to bohužel nelze. Mohu Vám ale nabídnout ještě jiný způsob. Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat, zda jsou otevřeny i venkovní bazény a atrakce.Děkuji Mašková
Milá Ellen,
V nonkajšie bazény v Aquaszigete sa otvárajú 01.06.2023.
S pozdravom, Bianka VargaGHE
Dobrý den,chtěli bychom cestovat s ročním dítětem.Po zadání dítěte do formuláře nám je pripocteno přibližně 5000kc,dítě v tomto věku má být zdarma.Nactou se tam 2 pristylky,ktere nepotrebujeme.Mame cestovni postylku.Mam koupit voucher pouze pro 2 dospělé a někam dopsat,že přijede i roční mimco?Nechci mít později problémy,že dítě tam není psané.Dekuji.
Milá Denisa,
Áno, môžete si zakúpiť voucher pre dve osoby a potom do poznámky prosím
zapíšte, že prinesiete aj bábo. Detskú postielku aj my Vám vieme
zabezpečiť.
S pozdravom,
Bianka VargaGHE
Dobrý den,
Jaké služby je možné využít v den odjezdu po check outu? Je možné i po
té navštívit zábavní centrum nebo aquapark?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Valerie, děkuji za dotaz. Vstup do aquaparku platí pouze do check-outu, tedy do 10:00. Potom už je nutné si koupit celodenní vstupné. Vstup do zábavního parku máte i po check-outu zdarma. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý večer,jsou v aqaparku termální bazeny i venkovní ? Děkuji Rychlík
Milý Karel,
V Aquaparku sa nachádza aj termálný bazén aj vonkajšie bazény. https://aquasziget.hu/sk/home-slovencina/
S pozdravom, Bianka VargaGHE
Dobrý den,
chci se zeptat zda můžu dítě 5 let, prokázat katričkou pojištěnce či
rodným listem. Pas ani OP nemá. Děkuji
Milá Jesika,
Áno, bude Vám stačiť aj poistná karta v prípade dietaťa.
S pozdravom, Bianka VargaGHE
Dobrý den mohla bych se zeptat na dopravu
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Doprava je v tomto případě vlastní :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, jak se k Vám dostaneme z letiště? Nejlevnější varianta? Děkuji
Dobrý deň,
Ak prídete z Budapešti, určite cenovo je najlepšie s vlakom.
S pozdravom, Bianka Varga GHE
Dobrý den, chtěli bychom jet se dvěmi dětmi (2 a 5 let). Píšete, že
2 děti do 5,9 let jsou zdarma. Avšak při zadání do rezervačního
formuláře se automaticky přičte 2900,– za větší rodinný pokoj Superior
se dvěmi přistýlkami. Nám by však dvě přistýlky byly k ničemu a
stačil by nám klasický pokoj Superior s jednou přistýlkou, mám zadat
pouze jedno dítě?
Je to možné? Děkuji.
Milá Helena,
Rodinná izba pozostáva z dvoch izieb, takže cena je určite vyššia.
Ak Vám stačí jedna prísteľka, môžete zarezervovať izbu pre 2+1 ale
napíšte do poznámky, že príde aj druhá dieťa.
S pozdravom,
Bianka VargaGHE
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné obyt hradit z FKSP… tedy, že na pobyt bude vystavena faktura na zaměstnavatele? se splatností 30 dní?
Mám zájem o únor, 5dní, 2dospělý, 2 děti.
Děkuji
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna.