Luxusní pobyt v centru Prahy v hotelu světového renomé s výtečnou italskou gastronomií
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je prosím možné provést před příjezdem rezervaci parkovacího místa a
jaká je prosím cena za parkování?
A je prosím možné připravit na pokoj i cestovní postýlku pro
miminko?
Děkuji a hezký den
Dobrý den Kláro,
parkovné není bohužel možné dopředu zarezervovat, ale míst je dostatek a
cena je 295 CZK/den.
Pro miminko je možné připravit postýlku zdarma – napiště tento
požadavek do poznámky až si budete vytvářet rezervaci.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
prosím, v kolik hodin se podávají snídaně a večeře.
S přáním hezkého dne
Gabriela
Dobrý den, paní Hlubučková,
doba podávání snídaní je následující:
pondělí-pátek: 07:00 – 10:30sobota: 07:00 – 11:00neděle: 07:00 –
12:00
možnost obědů v restauraci: Pondělí-sobota: 12:00 – 15:00Neděle:
12:30 – 15:00
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
Prosím jak se k vám mohu dostat z hlavního nádraží ?
Děkuji za odpověď
Kučová
Dobrý den, Vladimíro. Děkuji za Váš dotaz. Do okolí hotelu se dostanete z hlavního nádraží tramvají nebo metrem. Nicméně je poté potřeba ujít část cesty pěšky. Konkrétní návrhy možných tras a jízdních řádů najdete zde. Krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý deň,
v termíne 5.7.-9.7. budú večere formou bufetu?
Ďakujem vopred za odpoveď :)
S pozdravom
Lukas
Dobrý den, Lukáši. Děkuji za Váš dotaz. Večeře bude formou a la carte (menu). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
pokud si objednáme pokoj pro 3 osoby – zde v nabídce Superior – je
vždy jen manželská postel + přistýlka? Nebo je možné mít 2 oddělené
postele + přistýlku?
A ještě 1 dotaz: Pochopila jsem správně, že hotelová lanovka jezdí
nonstop?
Dobrý den, paní Lutovská,
ano máme i variantu 2 oddělené postele + přistýlka – stačí když
tento požadavek napíšete do poznámky.
Co se týče lanovky, tak ano, opravdu jezdí nepřetržitě.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den. Chtěla bych rodičům a jejich známých objednat dva pokoje.
Bohužel můžu zadat jen počet dospělých, ale ne že potřebuji pokoje dva.
Jak si ale mohu zajistit pokoje vedle sebe.
Děkuji
Dobrý den, paní Machová – stačí když uděláte dvě rezervace a do
poznámky nám napište, že chcete mít pokoje vedle sebe.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, je u vás možné zaparkovat s držákem kol na tažném zařízení za autem v podzemní garáži, přeci jen je auto o to delší. Děkuji za informaci, s pozdravem Plášil.
Dobrý den, pane Plášile,
ano, zaparkovat můžete i s autem s držákem kol.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, jaká je cena za doplacení večeře pro dítě na místě (tři roky). Děkuji.
Dobrý den Mario, příplatek za večeři je 350 CZK.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, lze pokoje propojit, nebo disponujete pokojem pro 6 osob?
Dobrý den, paní Jehlářová,
pokoj pro šest osob bohužel nemáme, ale je možné zajistit dva propojené
pokoje pro tři osoby.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
prosím, je check in možný dříve než v 15:00 ?
Nebo alespoň možnost úschovy našich zavazadel u Vás např. na recepci,
pokud bychom dorazili již dopoledne?
Děkuji.
Dobrý den, Markéto,
někdy jsou pokoje k dispozici již dříve než v 15h, ale vše záleží na
obsazenosti hotelu předchozí noc, čili nelze to zaručit. Každpopádně
pokud dorazíte již dopoledne a pokoj nebude k dispozici, tak si můžete na
hotelu uschovat zavazadla.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
je wellness/bazén/sauna k dispozici? Děkuji Suková
Dobrý den, paní Suková, ano bazén se saunou jsou normálně v provozu.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý deň, máte v termíne 26. až 28.5. volný pokoj s výstupom na balkón/terasu?
Dobrý den, Naďo,
na tento termín jsou v tuto chvíli k dispozici čtyři volné pokoje.
Jakmile si rezervaci budete dělat, tak do zprávy napište informaci, že
požadujete pokoj s terasou.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
prosím, jak se k Vám dostaneme metrem?
Či metrem a pak MHD?
Jsme z jižních Čech, do Prahy cestujeme vlakem.
Děkuji.
Dobrý den Markéto, z jižních Čech přijedete vlakem na Hlavní nádraží
a odtud je nejlepší jet tramvají číslo 9 na stanici Anděl (17 minut
jízdy). Z Andělu k nám dojdete pěšky během pár minut.
S pozdravem
NH Prague City
Nebude problém bezlepková a bezlaktozová dieta?
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Pokud potřebujete speciální úpravu jídelníčku, kontaktujte prosím přímo poskytovatele na tel. +420 228 880 714, +420 220 312 111 či e-mailu nhprague@nh-hotels.com, kde se společně domluvíte na možnostech. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, pokud při objednávce přes Slevomat uvedu dítě 10.let bude pro něj automaticky na pokoji přistýlka nebo musím tento požadavek ještě hlásit hotelu zvlášť? Děkuji.
Dobrý den, Lucie,
přistýlku bude na pokoji připravena automaticky.
S pozdravem
NH Prague City
DOBRÝ DEN. JE MOŽNO PLATIT S FKSP. DĚKUJÍ S POZDRAVEM SKLENSKÝ
Dobrý den, pane Sklensky,
platba tímto způsobem není možná, ale můžeme Vám na uhrazenou částku
vystavit fakturu za ubytování v uhrazené výši.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, máme 2 pejsky, hmotnost každého 3 kg. Jaká by byla cena za
pobyt?
Děkuji, pěkný den
Hezký den, Jano, děkuji Vám za dotaz. Poplatek za domácí zvíře činí 900 Kč/pobyt. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v kolik hodin se podávají večeře?
Děkuji
Dobrý den, Markéto,
naše restaurace Il Giardino Toscano je otevřená na večeře v době mezi 17:00 – 23:00 (poslední obědnávka jídla ve 22:00)
S pozdravem
NH Collection Prague