Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Luxusní pobyt v centru Prahy v hotelu světového renomé s výtečnou italskou gastronomií

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,8 / 5
NH Collection Prague Praha (mapa) 303 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Markéta

Dobrý den, v kolik hodin se podávají večeře?
Děkuji

NH Collection Prague


Dobrý den, Markéto,



naše restaurace Il Giardino Toscano je otevřená na večeře v době mezi 17:00 – 23:00 (poslední obědnávka jídla ve 22:00)



S pozdravem



NH Collection Prague

Klára

Dobrý den,

je prosím možné provést před příjezdem rezervaci parkovacího místa a jaká je prosím cena za parkování?

A je prosím možné připravit na pokoj i cestovní postýlku pro miminko?
Děkuji a hezký den

NH Collection Prague


Dobrý den Kláro,



parkovné není bohužel možné dopředu zarezervovat, ale míst je dostatek a cena je 295 CZK/den.



Pro miminko je možné připravit postýlku zdarma – napiště tento požadavek do poznámky až si budete vytvářet rezervaci.



S pozdravem



NH Collection Prague

Gabriela Hlubučková

Dobrý den,

prosím, v kolik hodin se podávají snídaně a večeře.

S přáním hezkého dne
Gabriela

NH Collection Prague


Dobrý den, paní Hlubučková,



doba podávání snídaní je následující:



pondělí-pátek: 07:00 – 10:30sobota: 07:00 – 11:00neděle: 07:00 – 12:00



možnost obědů v restauraci: Pondělí-sobota: 12:00 – 15:00Neděle: 12:30 – 15:00



S pozdravem



NH Collection Prague

Vladimíra

Dobrý den,

Prosím jak se k vám mohu dostat z hlavního nádraží ?

Děkuji za odpověď

 Kučová

Slevomat.cz

Dobrý den, Vladimíro. Děkuji za Váš dotaz. Do okolí hotelu se dostanete z hlavního nádraží tramvají nebo metrem. Nicméně je poté potřeba ujít část cesty pěšky. Konkrétní návrhy možných tras a jízdních řádů najdete zde. Krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Lukas

Dobrý deň,
v termíne 5.7.-9.7. budú večere formou bufetu?
Ďakujem vopred za odpoveď :)
S pozdravom
 Lukas

Slevomat.cz

Dobrý den, Lukáši. Děkuji za Váš dotaz. Večeře bude formou a la carte (menu). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Kateřina Lutovská

Dobrý den,
pokud si objednáme pokoj pro 3 osoby – zde v nabídce Superior – je vždy jen manželská postel + přistýlka? Nebo je možné mít 2 oddělené postele + přistýlku?
A ještě 1 dotaz: Pochopila jsem správně, že hotelová lanovka jezdí nonstop?

NH Collection Prague


Dobrý den, paní Lutovská,



ano máme i variantu 2 oddělené postele + přistýlka – stačí když tento požadavek napíšete do poznámky.



Co se týče lanovky, tak ano, opravdu jezdí nepřetržitě.



S pozdravem



NH Collection Prague

Radka Machová

Dobrý den. Chtěla bych rodičům a jejich známých objednat dva pokoje. Bohužel můžu zadat jen počet dospělých, ale ne že potřebuji pokoje dva. Jak si ale mohu zajistit pokoje vedle sebe.
 Děkuji

NH Collection Prague


Dobrý den, paní Machová – stačí když uděláte dvě rezervace a do poznámky nám napište, že chcete mít pokoje vedle sebe.



S pozdravem



NH Collection Prague

Jaroslav Plášil

Dobrý den, je u vás možné zaparkovat s držákem kol na tažném zařízení za autem v podzemní garáži, přeci jen je auto o to delší. Děkuji za informaci, s pozdravem Plášil.

NH Collection Prague


Dobrý den, pane Plášile,



ano, zaparkovat můžete i s autem s držákem kol.



S pozdravem



NH Collection Prague

Mario

Dobrý den, jaká je cena za doplacení večeře pro dítě na místě (tři roky). Děkuji.

NH Collection Prague


Dobrý den Mario, příplatek za večeři je 350 CZK.



S pozdravem



NH Collection Prague

Lucie Jehlářová

Dobrý den, lze pokoje propojit, nebo disponujete pokojem pro 6 osob?

NH Collection Prague


Dobrý den, paní Jehlářová,



pokoj pro šest osob bohužel nemáme, ale je možné zajistit dva propojené pokoje pro tři osoby.



S pozdravem



NH Collection Prague

Markéta

Dobrý den,
prosím, je check in možný dříve než v 15:00 ?
Nebo alespoň možnost úschovy našich zavazadel u Vás např. na recepci, pokud bychom dorazili již dopoledne?
Děkuji.

NH Collection Prague


Dobrý den, Markéto,



někdy jsou pokoje k dispozici již dříve než v 15h, ale vše záleží na obsazenosti hotelu předchozí noc, čili nelze to zaručit. Každpopádně pokud dorazíte již dopoledne a pokoj nebude k dispozici, tak si můžete na hotelu uschovat zavazadla.



S pozdravem



NH Collection Prague

lucie sukova

Dobrý den,
je wellness/bazén/sau­na k dispozici? Děkuji Suková

NH Collection Prague


Dobrý den, paní Suková, ano bazén se saunou jsou normálně v provozu.



S pozdravem



NH Collection Prague

Naďa

Dobrý deň, máte v termíne 26. až 28.5. volný pokoj s výstupom na balkón/terasu?

NH Collection Prague


Dobrý den, Naďo,



na tento termín jsou v tuto chvíli k dispozici čtyři volné pokoje. Jakmile si rezervaci budete dělat, tak do zprávy napište informaci, že požadujete pokoj s terasou.



S pozdravem



NH Collection Prague

Marketa

Dobrý den,
prosím, jak se k Vám dostaneme metrem?
Či metrem a pak MHD?
Jsme z jižních Čech, do Prahy cestujeme vlakem.

Děkuji.

NH Collection Prague


Dobrý den Markéto, z jižních Čech přijedete vlakem na Hlavní nádraží a odtud je nejlepší jet tramvají číslo 9 na stanici Anděl (17 minut jízdy). Z Andělu k nám dojdete pěšky během pár minut.



S pozdravem



NH Prague City

Monika

Nebude problém bezlepková a bezlaktozová dieta?

Slevomat.cz

Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Pokud potřebujete speciální úpravu jídelníčku, kontaktujte prosím přímo poskytovatele na tel. +420 228 880 714, +420 220 312 1­11 či e-mailu nhprague@nh-hotels.com, kde se společně domluvíte na možnostech. Mějte moc hezký den, Kristýna

Lucie

Dobrý den, pokud při objednávce přes Slevomat uvedu dítě 10.let bude pro něj automaticky na pokoji přistýlka nebo musím tento požadavek ještě hlásit hotelu zvlášť? Děkuji.

NH Collection Prague


Dobrý den, Lucie,



přistýlku bude na pokoji připravena automaticky.



S pozdravem



NH Prague City

libor sklensky

DOBRÝ DEN. JE MOŽNO PLATIT S FKSP. DĚKUJÍ S POZDRAVEM SKLENSKÝ

NH Collection Prague


Dobrý den, pane Sklensky,



platba tímto způsobem není možná, ale můžeme Vám na uhrazenou částku vystavit fakturu za ubytování v uhrazené výši.



S pozdravem



NH Collection Prague

Jana

Dobrý den, máme 2 pejsky, hmotnost každého 3 kg. Jaká by byla cena za pobyt?
Děkuji, pěkný den

Slevomat.cz

Hezký den, Jano, děkuji Vám za dotaz. Poplatek za domácí zvíře činí 900 Kč/pobyt. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru