Objevte krásy Budapešti: pobyt v moderním hotelu v centru města, snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36–1/721–4560 nebo e‑mailem na sales@t62hotel.com
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči vč. snídaně: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 7.500 Ft (cca 20€)/noc
- Wi-Fi zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je možné, v případě dřívějšího příjezdu, někde u vás ponechat zavazadla, než se ubytujeme po 15:00. Děkuji
Dobrý den, poskytuje hotel bezlepkové pečivo na snídani?
Ano, uveďte prosím při rezervaci.
Yes, please indicate when booking.
Dobrý den, prosím vás, jsou v hotelu i oddělené postele nebo jen manželské? Děkuji Patočková
Vážená Drahomíra Patočková,
Děkujeme za milý dopis!
Mohu Vám s radostí potvrdit, že v našich dvoulůžkových pokojích Standard s manželskou postelí a oddělenými lůžky máme také 2 oddělené postele.
S pozdravem,
Eszter
Dear Drahomíra Patočková,
Thank you for the kind letter!
I can gladly confirm that in our Standard Double/Twin rooms we have 2 separate
beds as well.
Kind regards,
Eszter
Dobry den,
dekuji za odpoved a chapu to dobre,ze se plati pouze ve vsedni dny (parkovani na
ulici)?
Dekuji
Ano, každý všední den mezi 8:00–22:00
Yes, every weekday, between 8:00–22:00
Hello, can i ask you?Is parking free?
Thanks Tereza
Milá Terezo,
parkoviště není zdarma.
Prosím, podívejte se na naše webové stránky, kde najdete informace o parkování.
S pozdravem,
hotel T62
Dear Tereza,
the parking is not free.
Please check our website for the parking information.
Bets regards,
the T62 Hotel
It is possible to park my car at your place?
Hello, Vladimira, thank you for your question. Yes, you can park either at the parking house Weiner Care Park (approx. 350 m away) or at the shopping centre WestEnd City Center (approx. 500 m away). Have a nice rest of the day, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello,
I'm planning to come in December with my parents and my son. I don't mind sharing a bed with my son or even my parents, of course paying for that. However, I'm want to book with benefits. Is there anything the hotel can do? How can we manage this?
Thanks in advance.
Milý Thiago,
o jaké umístění byste chtěl požádat?
S pozdravem,
Tým hotelu T62
Dear Thiago,
what placement would you like to request?
Best regards,
T62 Hotel team