Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
děkuji za odpověď. Můžete mi prosím poradit, jakým způsobem parkování
zarezervovat? Níže přikládám oficiální mail z hotelové recepce:
Dear Mr, Petr,
Hope this letter finds you well!
Unfortunately we can’t make a reservation for your car in the garage, the
parking places are upon availibility.
The parking itself will cost 21 Euros.
If you have any further questions do not hesitate to contact us.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Kolega to znovu ověřoval a opravdu je to tak, jak
píše hotel. Parkovací místo nelze rezervovat předem. Děkujeme za
upozornění a přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Petr Kříž
Dobrý den,
v textu píšete, že je potřeba zarezervovat si parkování v Hotelu, ale
Hotel tuto možnost neumožňuje. Parkování řeší podle aktuální
dostupnosti.
Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Hezký den, Petře, děkuji Vám za dotaz. Continental Hotel Budapest
****Superior nabízí podzemní garáže s prostorem pro auta. Poplatek za
parkování činí 21 €/noc (je ale nutné jej rezervovat předem).
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Můžete mi prosím poradit, jakým způsobem parkování zarezervovat? Níže přikládám oficiální mail z hotelové recepce:
Dear Mr, Petr,
Hope this letter finds you well!
Unfortunately we can’t make a reservation for your car in the garage, the parking places are upon availibility.
The parking itself will cost 21 Euros.
If you have any further questions do not hesitate to contact us.
Dobrý den, Petře. Kolega to znovu ověřoval a opravdu je to tak, jak píše hotel. Parkovací místo nelze rezervovat předem. Děkujeme za upozornění a přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz