Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, kdy prosím odešlete moje zboží? Objednal jsem zboží 10.9. a stále se s mou objednávkou nic neděje. Děkuji.
Krásný den, Lukáši, děkuji vám za dotaz. Pro ověření zboží je nejlepším způsobem kontaktovat přímo prodejce na e-mailu info@jenifer.cz či telefonu +420 602 379 819. V případě, že budete potřebovat naši pomoc, obraťte se prosím na kolegy ze zákaznické péče zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Chci udelit hodnoceni na jednicku!!!Naprosta spokojenost s lampickou s nocni oblohou🤗😘🙋😉
Krásný den, Angeliko, děkujeme za zpětnou vazbu, jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a jste spokojena :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jde platit dobírkou na zásilkovně?
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň, bohužiaľ pri objednávke cez slevomat nie je možné platiť na dobierku.