Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den je možno ubytování od 26–28.7 ? 2 osoby děkujeme
Slevomat.cz
Dobrý den, Renčo,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel, nabídka a její konkrétní varianty
jsou koncipovány tak, že momentálně zahrnují termíny od
17.8.2023. Děkujeme za pochopení.
Krásný den,
Helena
Ilona Carasová
Prosím o informaci, zda je možnost v Hotelu Lovran využít služeb
českého delegáta, popř. jestli se zde domluvíme i česky.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ilono. Děkuji za Váš dotaz. Jedná se o nabídku přímo
ubytování Lovran a ne cestovní kanceláře. Delegát tedy k dispozici není.
Ubytování paří Chorvatům, nemůžeme tedy garantovat, zda se česky
domluvíte. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možno ubytování od 26–28.7 ? 2 osoby děkujeme
Dobrý den, Renčo,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel, nabídka a její konkrétní varianty jsou koncipovány tak, že momentálně zahrnují termíny od 17.8.2023. Děkujeme za pochopení.
Krásný den,
Helena