Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 608 916 420 nebo e‑mailem na zamecek@zabloudil.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chci se zeptat v jakém časovém rozmezí podáváte snídaně
a večeře? Děkuji za odpověď.
Penzion Zámeček
Dobrý den,
snídaně jsou podávány v čase: 7:30 – 10:30
večeře jsou podávány v čase: 18:00 – 20:00
Penzion Zámeček
Michaela Kemrová
Dobrý den, prohlédla jsem si vaši odpověď k dopravě. Také bych ráda
k vám se svou maminkou ( termín 25.10. až 29.10.), ale maminka špatně
chodí. Jede ten spoj až k penzionu? Děkuji za odpověď, MK
Penzion Zámeček
Dobrý den,
jsou tu 2 možnosti:
1) Maminka přijede na zastávku: Janské lázně – kolonáda, z této
zastávky je penzion cca 500 metrů, ale cesta je do prudkého kopce.
2) Maminka přijede na zastávku: Janské lázně – lesní dům, odtud je to
cca 150 metrů a většina cesty je z kopce.
Snad jsme Vám pomohli,
Penzion Zámeček
Jana
Krásný den.
Voucher má platnost do 30.11. ale nevidím žádný listopadový termín
k dispozici. Máte tedy celý listopad již obsazeno?
Díky a hezký den
Penzion Zámeček
Dobrý den,
ano listopad je bohužel celý nedostupný.
S úctou,
Penzion Zámeček
Hana Havlínová
Dobrý den,
jsem rodina 2 dospělí + 3 děti (nejmladší 4leté). Je možné si objednat
4 lůžkový pokoj? Nejmladší dítě spíš se mnou v posteli, takže
nepotřebujeme 5 lůžek. Děkuji za informace, Hana H.
Penzion Zámeček
Dobrý den,
pokud Vám nevadí sdílet lůžko tak v tom problém nevidíme. Jenom bude
potřeba doplatit snídaně/polopenzi za 5tého člena.
Penzion Zámeček
Fraňková
Dobrý den, mohu se zeptat, zda je možné si s sebou vzít malého pejska?
Děkuji za odpověď.
Penzion Zámeček
Dobrý den,
bohužel zvířata jsou u nás v penzionu z důvodu alergie majitele
zakázána.
Penzion Zámeček
Petra Žižková
Zdravím a moc děkuji za odpověď 😊 SUPER. A prosím ještě jedna
otázka..po přečtení některých recenzí..jsem se dočetla,že v hotelu
není internet? Nebo je spíše signál špatný? Děkuju za odpověď 😉
Petra Žižkova
Penzion Zámeček
Dobrý den,
v celém areálu penzionu je dostupný internet, jelikož se nacházíme
v horách není tady nejlepší dostupnost kvalitního internetu, takže když
se připojí celý penzion je připojení pomalejší, ale funguje.
Penzion Zámeček
Petra Žižková
Dobrý den dotaz ke snídanim..- prosím.Bude k dispozici více druhů
pečiva? Nejím bílou mouku.. už vůbec ne toastovy chléb 🍞. Máme k vám
namířeno příští měsíc 😉😊 Děkuju za odpověď S pozdravem
Petra Ž.
Penzion Zámeček
Dobrý den,
co se týče snídaňového pečiva máme na výběr z variace rozpékaných
rohlíčku (světlé, celozrnné), sladkého hotelového pečiva, máslových
croissantů a již zmiňované toasty (světlé, tmavé).
Budeme se těšit na Váš příjezd.
Penzion Zámeček
Blanka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné zajet k Vašemu
penzionu autem a zda je tam možné parkovat. Dívala jsem se do mapy a je tam
zákaz vjezdu..
Předem děkuji za odpověď,
S pozdravem Blanka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko. Hovořil jsem přímo s poskytovatelem služby (Penzion
Zámeček) a mají k dispozici parkoviště pro všechny hosty hned
u Zámečku. :) S přáním krásného dne, Karel
Zajptová
Dobrý den,mohu se zeptat zda se k vám dostanu bez auta (tudíž nějaká
autobusová doprava nebo taxi od vlaku nebo autobusu)?A máte volný termín od
24.7 na 4 noci pro 2 a dítě 10let?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.
Bohužel jste nám neuvedla, odkud pojedete. V případě, že byste
vyjížděla například z Prahy, dohledal jsem pro Vás možný spoj
z Černého Mostu, odkaz ZDE.
Věřím, že pomůže.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit
termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Libor
Dobrý den,
chci se zeptat, pokud si objednáme a zaplatíme pobyt pro dva ale nakonec by
přijel jen jeden, jestli se platí nějaké příplatky.
Děkuji
L.
Slevomat.cz
Dobrý den, Libore. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si zakoupíte voucher pro
dvě osoby (dvojlůžkový pokoj) a nepojede jedna z osob, tak neplatíte
žádné příplatky. Je potřeba počítat ale s tím, že jste si zakoupil
voucher na celý pokoj, nelze tedy stornovat část za druhou osobu, která se
pobytu nezúčastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Lenka Melicharová
Dobrý den,
Je možné se ubytovat v termínu 24–28.7.2023 pro 5 dospělých a
1 dítě do 2 pokojů? Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Vidím, že tento termín je
v tuto chvíli dostupný. Je však potřeba udělat objednávku na dva
vouchery. Do prvního zadat první polovinu osob a do druhého druhou, do
jednoho voucheru tolik osob zadat nelze :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Jaroslav Kaláb
Dobrý den. Bylo by možné ubytování v termínu
2–7.7 2023 děkuji.
Penzion Zámeček
Dobrý den,
ano ubytování v tomto termínu je určitě možné.
Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat v jakém časovém rozmezí podáváte snídaně a večeře? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
snídaně jsou podávány v čase: 7:30 – 10:30
večeře jsou podávány v čase: 18:00 – 20:00
Penzion Zámeček