Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* relax v polských Beskydech: bazén s výhledem, wellness a snídaně či polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 33 854 85 00 nebo e‑mailem na rezerwacja@hotelbelweder.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- www.hotelbelweder.pl/RODO
- Dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma.
- Domácí mazlíčci: 149 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
prosím Vás jaký je rozdíl mezi dvoulůžkovým pokojem Comfort a
dvoulůžkovým pokojem Premium?
V čem je lepší dvoulůžkový pokoj Premium za příplatek 900Kč?
Který z pokojů je nejlepší zvolit pro 2 dospělé a 2 děti ve věku
15 a 13 let?
Děkuji za odpověď.
JN
Dobrý večer,
Rozdíl mezi Comfort a Premium je v umístění, konkrétně pokoje Premium mají výhled na hory a pokoje Comfort mají výhled do lesa… liší se i šířkou pohovky pro děti v komfortním pokoji je 120 cm a v prémiovém pokoji je 105 cm,
Oba tyto pokoje mohou být pro 2 dospělé a 2 děti v tomto věku příliš malé…
nejlepším pokojem je Studio – skládající se ze dvou pokojů Premium propojených vnitřními dveřmi, manželská postel v jednom z pokojů, dvě samostatné postele v druhém, to je nejlepší řešení pro uspořádání vaší rodiny
Cena za příplatek z komfortního pokoje do studia je bohužel: 600 PLN za noc
S pozdravem
Luke Marciniak
Dobry wieczór,
Różnica między Comfort a Premium jest w usytuowaniu , mianowicie Pokoje typu
Premium mają widok na góry a Comfort na las… różnią się też
szerokością sofy dla dzieci w pokoju comfort to 120cm a w pokoju Premium
105 cm ,
Oba te pokoje mogą być za małe dla 2 dorosłych i 2 dzieci w takim
wieku…
najlepszym pokojem jest Pokój typu studio- składający się z dwóch pokoi
typu Premium połaczonych wewnętrznymi drzwiami, w jednym z pokoi łózko
małzeńskie w drugim dwa osobne , to najlepsze rozwiązanie w konfiguracji
Państwa rodziny
koszt doplaty z pokoju comfort do studia to niestety : 600zł za dobę
z poważaniem
Łukasz Marciniak
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, máte v hotelu uschovnu kol?
Vážený pane,
Na naší recepci vám můžeme uložit jízdní kola.
S pozdravem
Jakub Rainda
Szanowny Panie,
Rowery możemy przechować dla Państwa na naszej recepcji.
Z wyrazami szacunku,
Jakub Rainda
Dobrý den, zakoupil jsem voucher pro kolegu s jeho manželkou na pobyt
u Vás na 16.-18.6.2023. Kolega totiž nevládne internetem :-)
Na mém profilu na Slevomatu je v „mých nákupech“ je, že voucher mohu
darovat tak jsem to vyřešil tímto způsobem, že jsem mu voucher daroval !
Jenže mu na e-mail nic nepřišlo ?? Snad nebude žádný problém a když
v pátek přijede, tak ho ubytujete? !
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Pokud si přejete ověřit Vás nasdílený voucher, kontaktujte nás na slevomat.cz/kontakt. Kolegovi případně stačí, když mu předáte vytištěný voucher, který jste po zaplacení obdržel do emailu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, zda si v hotelu vystačíme s českým
jazykem, zkrátka, zda se dobře domluvíme?
Děkuji
Dobré ráno,
Máme tady spoustu hostů, kteří mluví pouze česky a nemáme s tím problém.
S pozdravem
Beata Kumięga- Przeczek
Dzień dobry,
Mamy tutaj dużo gości, którzy mówią tylko po czesku i nie mamy z tym
problemu.
Pozdrawiam,
Beata Kumięga- Przeczek
Dobrý den, píšete check in od 16ti hod, je možno přijet o 2 hod.
dříve, např. v 14h ?
A ve welnes dostaneme ručníky ?
Děkuji…
Vážený pane/paní,
Hotelový den začíná v 16:00 a končí ve 12:00.
Naši hosté mohou do 12 hodin opustit pokoj, který je pak nutné uklidit a zkontrolovat kvalitu všech těchto činností, potřebujeme dostatek času.
Pokud k nám přijedete dříve, můžete samozřejmě využít naše Parkoviště, nechat zavazadla na recepci, využít wellness nebo lobby bar, kde si můžete např. vypít lahodnou kávu, přijďte prosím také na recepci nebo nám předem zavolejte, abyste se ujistili, že předchozí hosté neopustili pokoj a zda je možné se ubytovat dříve.
Ručníky vám samozřejmě poskytne plavčík v areálu bazénu.
S pozdravem
James Rainda
Szanowni Państwo,
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy się o 12:00.
Nasi goście mają czas do godziny 12 aby opuścić pokój, który później
musi zostać posprzątany i skontrolowany jakościowo na wszystkie te
czynności potrzebujemy odpowiednią ilość czasu.
Jeżeli przyjadą Państwo do nas wcześniej to oczywiście mogą Państwo
skorzystać z naszego Parkingu, zostawić bagaże na recepcji, skorzystać ze
strefy wellness czy również z lobby baru gdzie mogą Państwo na przykład
napić się pysznej kawy, proszę również podejść do recepcji bądź
wcześniej do nas zadzwonić, aby upewnić się czy poprzedni goście nie
opuścili już pokoju i czy istnieje możliwość zameldowania się przed
czasem.
Ręczniki oczywiście wyda dla Państwa ratownik na strefie basenowej.
Z wyrazami szacunku,
Jakub Rainda
Dobrý den, jsou ve všech pokojích k dispozici župany? Děkuji
Dobré ráno,
Ano, na pokojích jsou k dispozici župany.
S pozdravem
Beata Kumięga- Przeczek
Dzień dobry,
Tak, w pokojach są dostępne szlafroki.
Pozdrawiam,
Beata Kumięga- Przeczek
Dobrý den, máme zájem se ubytovat v termínu 5.7. – 8.7.2023. Jsme
tři dospělí a dvě děti ve věku 5 a 8 let. Druhé dítě my lze ale zadat
jen do věku 4 let........
Jak to udělat? Je možné se v tomto počtu u vás ubytovat?
Děkuji
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Pokud vám nelze zadat druhé dítě přímo do objednávky, není možné se v tomto počtu ubytovat. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, můžeme se ubytovat s malým psem ?
Dagmara
Krásný den, Dagmaro, děkuji vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný za příplatek 149 PLN/noc. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den mohu se zeptat smí se i ubytovat 1 a plus dítě s rodiči na welnnes v Beskydech dekuji
Krásný den, Drahomíro, děkuji vám za dotaz. Ano, není to problém, stačí si v objednávce zadat počet osob a věk dítěte :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
prosím o informace ohledně parkování. Mám auto na LPG.
Děkuji
Vítejte, pro hotelové hosty máme k dispozici venkovní parkoviště. Parkování je zahrnuto v ceně pobytu
Witam, mamy parking zewnętrzny dostępny dla gości hotelowych. Parking jest w
cenie pobytu
Dobrý den, rád bych se zeptal v jakých časech je otevřený wellness a
které pokoje mají balkon.
Je možné na hotelu platit kartou..? Děkuji
Dobré ráno,
.Balkonové pokoje jsou všechny kromě Standard,
.Lázně jsou otevřeny od 9:00 do 20:00 hodin, kromě neděle, kdy jsou otevřeny do 15:00 hodin.
.Bazén a wellness centrum je otevřeno od 9 do 21 hodin
.Ano, v hotelu můžete platit kartou
.S pozdravem
.Lukasz Marciniak
Dzień dobry,
Pokoje Z balkonem to wszystkie poza Standard,
natomiast SPA czynne jest od 9 do 20 poza niedzielą gdzie czynne jest do
15ej
basen oraz strefa wellnes natomiast 9– 21
Tak w hotelu można płacić kartą
z poważaniem
Łukasz Marciniak
Dobrý den,rád bych se zeptal v jakých časech se podávají snídaně a večeře…děkuji
Vážení pánové,
.Snídaně se podává od 7:30 do 10:00
.Večeře se podávají od 17:00 do 19:00
.S pozdravem,
.Jakub Rainda
Szanowni Państwo,
Śniadania są podawane w godzinach od 7:30 do 10:00
Obiadokolacje od 17:00 do 19:00
Z wyrazami szacunku,
Jakub Rainda
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím, kolik stupňů mají bazény? Děkuji
Dobrý den,
Voda v bazénu má asi 29/30 stupňů.
Dzień dobry,
Woda w basenie ma ok 29/30 stopni.