Odpočinek i výlety v polských Beskydech: snídaně a neomezený wellness i bazén
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možný pobyt pro 5 osob. Máme 3 děti. Například formou přistýlky. Děkuji
Dobrý den, Deniso. Děkuji za Váš dotaz. Záleží na věku dětí. Nabídka je koncipovaná pro 4 osoby. Pokud třetí dítě je staré max. 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči se snídaní zdarma. Pokud si vyberete v nabídce konkrétní variantu, zvolíte počet osob, věk dětí, termín, tak se Vám cena automaticky vypočítá za celý pobyt. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, rádi bychom si vzali kola je v hotelu úschovna kol? Děkuji
Dobrý den, Pavlo,
děkuji Vám za dotaz. Ano, je zde kolárna, kde si můžete kola uschovat. Hezký den, Ondra :)
Dobrý večer.
Mám pobyt 9.8–11.8 a chtěl bych do 12.8 je to možný ?
Krásný den, Kamile, děkuji vám za dotaz. V tomto případě je nutné se domluvit přímo s hotelem individuálně na tel. +48 33 444 18 88 či e-mailu recepcja@hotelzlotygron.pl. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry vecer,poplatek za maleho pejska se plati az na miste na recepci? Nebo
jde i zaplatit pri objednani terminu pobytu..
A musi se nahlasit predem?dekuji za odpoved Blažkova
Dobrý den, Zuzano. Děkuji za Váš dotaz. Příplatek za domácí zvíře se platí pouze při příjezdu na hotel, přímo na recepci. :) Během rezervace prosím zaškrtněte políčko Chci vzít domácí zvíře. Tato možnost se nachází pod vyplněným jménem a příjmením, e-mailem a telefonním číslem. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, ráda bych se zeptala zdali je možné k nabízeným variantám pobytu zakoupit polopenzi. Děkuji
Hezký den, Evo, děkuji Vám za dotaz. V ceně voucheru máte pouze snídani, večeře si můžete samostatně dokoupit v hotelové restauraci ala carte. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda hotel nabízí na snídani i bezlepkové pečivo? Děkuji.
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. V případě speciální úpravy jídelníčku, je nezbytné se dostatečným předstihem domluvit s recepcí hotelu. Přikládám kontakt: +48 33 444 18 88,
recepcja@hotelzlotygron.pl. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, proč nemohu zvolit termín 20. – 21. 5. ? Píše mi to, že
v neděli není možný odjezd, proč prosím?
Nemůžeme zůstat do pondělí.
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Jaroslave, děkuji vám za strpení. O víkendu je rezervace nutná na dvě noci, z tohoto důvodu vám systém termín nedovolil zadat :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
je prosím možné objednat si pobyt v srpnu? Bohužel mi to nyní nabídka
neumožňuje.
Děkuji
Dobrý den, Kamilo. Termíny na srpen jsou již dostupné, děkujeme za upozornění. Hezký den. :) Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,chceme si koupit pobyt od 30.5–1.6,pak je pobyt už obsazený, venkovní bazén se otevírá 1.6.je možno si venkovní bazén ještě doplatit,aby jsme ho poslední den odjezdu ještě využili.Dekuji
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. Dle webu hotelu tuto službu není možné přikoupit, bude však nejlepší, když se obrátíte přímo na hotel a domluvíte se, zda pro vás nemají nějaké řešení :-) Hotel můžete kontaktovat na tel. +48 33 444 18 88 či e-mailu recepcja@hotelzlotygron.pl :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nabízí hotel možnost nachystat na pokoj postýlku pro 1,5 leté dítě?
Děkuji za odpověď. :-)
Dobrý den, Lucie, děkuji vám za dotaz.
Ano, hotel nabízí možnost připravit v pokoji dětskou postýlku.
Přeji hezký den, Michal