Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Termín si zamluvte co nejdříve na e‑mailu recepce@inspirithotel.cz – při rezervaci přiložte kód voucheru a uveďte název akce, případně zavolejte na tel. +420 601 171 083.
Balíček je možný uplatnit během doby platnosti dle kapacit. Dostupný termín si před zakoupením voucheru ověřte telefonicky nebo zakupte podle online kalendáře. Rezervace poté probíhá přes e‑mail.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit. Pro změnu termínu je nutné mít potvrzení z recepce hotelu.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
při koupi Pobyt s polopenzí a solnou jeskyní (zima a jaro)
2 osoby, 2 až 4 dny (1 až 3 noci) – Platnost 2. 1. –
30. 4. 2024
může být i dítě do 3 let ?
děkuji za odpověď Renáta Küfflová
Slevomat.cz
Hezký den, Renáto, děkuji Vám za dotaz.
Děti tentokrát nechte doma, jistě vám to rády odpustí. Případně Vám
ale doporučím obrátit se přímo na poskytovatele služby a domluvit se
s nimi, nemohu Vám ale nic zaručit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Eva
Martin Mudra
Dobry den,chtěl bych se zeptat jak bychom se tam dostali,jelikoz nemáme
auto a pojedeme z Prahy.
Slevomat.cz
Hezký den, Martine, děkuji Vám za dotaz.
Nejbližší vlaková zastávka Rožnov pod Radhoštěm se nachází
přibližně 450 m od hotelu. Doporučím Vám proto využít internetové
vyhledávání a najít si vhodná vlaková spojení, která Vám budou nejvíce
vyhovovat.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dana Procházková
Dobrý den,
je možný pobyt s většími dětmi (12 a 15 let)? Jsou to už velké
slečny a umí se chovat. Děkuji Procházková
Slevomat.cz
Hezký den, Dano, děkuji Vám za dotaz. Děti tentokrát nechte doma, jistě
vám to rády odpustí. Případně Vám ale doporučím obrátit se přímo na
poskytovatele služby a domluvit se s nimi, nemohu Vám ale nic zaručit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Ellen Páclová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné si k balíčku dokoupit
1,5 hod wellness pro dvě osoby, protože 1,5 hod. je velice krátký čas
(honička), když si chcete užít saunu, sudy apod. Pokud ano, jaká by byl
cena? Děkuji za odpověď. Ellen Páclová
Hotel In Spirit****
Dobrý den, ano dokoupení 1,5 hod wellnessu pro dvě osoby je možné. Cena by
byla 1990,–Kč. V případě zájmu nás můžete kdykoliv kontaktovat.
Dobrý den,
při koupi Pobyt s polopenzí a solnou jeskyní (zima a jaro)
2 osoby, 2 až 4 dny (1 až 3 noci) – Platnost 2. 1. – 30. 4. 2024
může být i dítě do 3 let ?
děkuji za odpověď Renáta Küfflová
Hezký den, Renáto, děkuji Vám za dotaz.
Děti tentokrát nechte doma, jistě vám to rády odpustí. Případně Vám ale doporučím obrátit se přímo na poskytovatele služby a domluvit se s nimi, nemohu Vám ale nic zaručit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Eva