Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte výhradně na e‑mailu reservation1@axxoshotels.com – co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní). Ubytovací kapacita se rychle plní.
Před zakoupením voucheru si raději ověřte dostupnost vybraného termínu na tel. +420 234 614 808 (po–pá od 9:00 do 17:00).
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na reservation1@axxoshotels.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den! Je možné parkovat u hotelu?
Dobry den, bohužel ne. Jen v parkovacim domě, cca 200m