Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dentální hygiena pro děti i dospělé vč. pískování a odstranění zubního kamene ultrazvukem
Hodnocení podniku Tři-Stom s.r.o.
Nefungovala odsávačka, takže jsem vodu stále polykala, což bylo velmi nepříjemné.
Příjemná paní.
Chybělo několik bodů slibovaných ve voucheru, bohužel jsem zjistila až po zákroku.
Bezproblémové domluvení termínu návštěvy.
Všechny kroky ošetření, které se budou dít, mi byly předem vysvětleny. Ale součástí služby měla být i remineralizace tvrdých zubních tkání a zvolení vhodných pomůcek na míru, instruktáž a motivace. O nich však nepadlo ani slovo, natož aby se uskutečnily.
Prostředí čisté, jen jsem chvíli hledala správné dveře. Paní příjemná, n3byl problém změnit termín při onemocnění. Ošetření bezbolestné, vše dobře vysvětlené a bezproblemu napsala doklad pro pojišťovnu.
Ošetření trvalo max 30 minut. Paní mi zhodnotila chrup, ukázala v zrcátku problematická místa, ručně odstranila kámen a poté opískovala.
Velice příjemná paní hygienistka a bezbolestný průběh ošetření.
Pani byla moc šikovná a ochotná. Super práce s dětmi.
Relativně dobře odvedená práce, tím však, bohužel, výčet pozitiv končí.
Najít ordinaci v budově byl dost oříšek, označení žalostné. Když jsem volala na telefonní číslo uvedené na voucheru s prosbou, zda by mě mohla sestřička navést, lámanou češtinou a dost nepříjemně mě odbyla, že mají ceduli na dveřích. No, ano, mají, ale dveří je v celé budově XY.
Čištění samotné docela v pořádku, sestra se mě v průběhu opakovaně ptala, jestli mě něco nebolí. Co mi však bylo hodně nepříjemné, byla fáze pískování. Celý obličej mi paní obložila vlhčenými ubrousky, které jsem při dýchání pravidelně vdechovala do nosní dírky. S tím jsem se setkala poprvé.
Pískování samotné je nepříjemné, nemělo by se polykat, to však k procesu patří a beru to jako součást.
Personál ochotný, vše super.
Služba jako taková byla v pořádku, bohužel nebyla dodržena ochrana okolí ústní dutiny a bílý prášek jsem měla jak ve vlasech, tak i na oblečení.. Naštěstí jsem šla rovnou domů a tak mi to moc nevadilo.
Za službu jsem neobdržela adekvátní fakturu. Opakovaně jsem e‑mailovou formou žádala o napravení situace, ale na e‑maily mi nikdo neodpovídá. Pokud tedy chcete žádat o příspěvek VZP, máte smůlu.