Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 533 05 56 nebo na e‑mailu recepcja@kopieniec.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel už není třeba více kontaktovat.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím mohu vědět jaký pokoj je součástí této nabídky?
Zdá se mi že kombinujete fotky několika druhů. Na kolik by vyšel pokoj
Superior? Díky Honza.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane,
v rámci nabídky jsou k dispozici dva typy pokoje – pokoj typu
„Standard“ a pokoj typu „Superior“. Více informací naleznete třeba ZDE.
Cena nabídky není pouze za pokoj, ale za více věcí které voucher
zahrnuje. Cena se tedy odvijí od více faktorů (například datum či počet
osob), které si můžete sám navolit po výběru konkrétní varianty.
Hezký den,
Helena
Adam Zátopek
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat od kolika do kolika je otevřené wellness. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Adame. Váš dotaz nyní ověřuji u hotelu. Prosím
o strpení. S přáním krásného dne, Karel
Lenka Pokorná
Dobrý den, prosím o sdělení času podávání snídaní a
večeří. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko.
Na základě informací od poskytovatele Vám mohu sdělit, že snídaně
jsou mezi 7:30 až 10:00 a večeře mezi 17:00 až 20:00.
Hezký den, Helena
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím mohu vědět jaký pokoj je součástí této nabídky? Zdá se mi že kombinujete fotky několika druhů. Na kolik by vyšel pokoj Superior? Díky Honza.
Dobrý den, Jane,
v rámci nabídky jsou k dispozici dva typy pokoje – pokoj typu „Standard“ a pokoj typu „Superior“. Více informací naleznete třeba ZDE.
Cena nabídky není pouze za pokoj, ale za více věcí které voucher zahrnuje. Cena se tedy odvijí od více faktorů (například datum či počet osob), které si můžete sám navolit po výběru konkrétní varianty.
Hezký den,
Helena