Pobyt v Krkonoších pro páry i rodiny: polopenze, sauna i zábava
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na tel. č. 604 246 873 (v čase 8:00–22:00) nebo e‑mailem na helena@rokytnice.com.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 604 246 873 (v čase 8:00–22:00) nebo e‑mailem na helena@rokytnice.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 180 Kč/noc (psi do 10 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Vas penzion se nam libi,ale mam pejska 15kg(francouz. Buldocek) byl by to
problem?
Dekuji
Dobrý den, Jano. Děkuji za Váš dotaz. Hotel umožňuje pobyt se psy do 10 kg za příplatek 180 Kč/noc. Platí se na místě. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volný pokoj v termínu od 2.do 7.7. pro 2 osoby a malého psa ?
Dobrý den, Dano,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Je možné uložit kola?
Krásný den, Blanko, děkuji vám za dotaz. Ano, v hotelu se nachází kolárna. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat, zda by pobyt u Vás mohl být zaplacen přes FKSP. A jestli ano, jak se postupuje. Dėkuji
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den, platí pořád, že nelze platit platební kartou?
Krásný den, Jiří, děkuji vám za dotaz. Ano, na hotelu není možné platit platební kartou :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dostanu se k Vam když nemám auto?
Jsem z Prahy a sama, mam malého pejska.
Zdravím , ano úplně nejlépe jede z Černýho mostu bus přímo pře Hotel (
100m)
Pak mi můžete zavolat na 604246873
Petr Štens
Dobry den, uvazujeme o pobytu s polopenzi v srpnu 2 dospeli a 4 deti (10,10,12,13) z nabidky to takto nelze vybrat. Nepotrebujeme byt vsichni v 1 pokoji. Deti zvladnou mit svuj. Mohu poprosit o kalkulaci ceny ci v jake variante to idealne zadat? Dekuji Lenka
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale jedinou možností je, starším dětem zakoupit voucher pro dvě dospělé osoby. Jelikož nevím, o jaký termín máte zájem a ani délku pobytu, nemohu vám bohužel cenu spočítat. V případě, že si ale zvolíte počet osob a věk dětí, termín a délku pobytu, cena se vám vypočítá automaticky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, v popisku je uvedena také sauna, dále v nabídce však uvedena již není. Jedná se o 1× vstup do sauny během pobytu?
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Karolíno, děkuji vám za strpení. Jednalo se o textovou chybu, za kterou se velmi omlouvám. Platí, co je uvedeno v balíčku, tedy bez sauny :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
je u vás možnost bezlepkové stravy, popř. se individuálně domluvit?
Děkuji.
Zdravím z Heleny,
určitě zařídíme, jen pečivo na snídani si vyřešte sama..
s pozdravem
Petr Štens
Dobrý den,
je možné ubytovat se i s pejskem?
Předem Vám děkuji za odpověď!
Kubíčková.
Dobrý den, Karolíno. Děkuji za Váš dotaz. Ubytování s domácími zvířaty je povolené za příplatek 180 Kč/noc (psi do 10 kg). Tato částka se platí přímo po příjezdu na hotel. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den 8. – 10. 4. 2023(3 dny / 2 noci) cena 3 780 Kč je to pro dva lidi .Jak mám platit voucher
Krásný den, Edwarde, děkuji vám za dotaz. Ano, uvedená cena je za 2 osoby. Způsob platby voucheru si vyberete přímo v košíku. Po vložení voucheru do košíku pokračujte k platbě, web vás bude navádět k dalším krokům, až se k dostanete k možnostem platby a vyberete si způsob platby, který pro vás bude nejpříjemnější :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,máte prosím i třílůžkový pokoj nebo možnost přistýlky,máme devítiletou vnučku a váš hotel se nám líbí.Děkuji Petr Břeclav.
Dobrý den, ano určitě máme třílůžkové pokoje , vyberte si termím a
budeme se těšit
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.je možné platit po příjezdu na místě? Děkuji Jitka
Dobrý den Jitko, děkuji za Váš dotaz. Voucher je třeba zakoupit před pobytem v hotelu a po zakoupení zarezervovat termín pobytu, aby měl hotel stále volné ubytovací kapacity. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.