Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, apartmán již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 602 696 694 nebo e‑mailem na monisska@seznam.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chalupa je tedy rozdělena na dva apartmány a každý má svoji
koupelnu a kuchyň a chalupa je tedy rozdělena ? Děkuji
Chalupy Adršpach
Dobrý den pane Moška,
jedna chalupa má dva samostatné vchody (2 samostatné apartmány).
V každém apartmánu je kuchyňka a koupelna. Cena je uvedena za apartmán.
Hezký den.
Markéta Polanská
Dobrý den máme malé miminko a je náš 5 postýlku nepotřebujeme
můžeme i tak přijet ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
4 osoby. Za další osoby je nutné uhradit na místě.
Příplatek za další osobu (přistýlka): 450 Kč/noc. V každém
apartmánu je možná pouze jedna přistýlka.
Pro více informací se lze spojit přímo s poskytovatelem služby na +420 602 696 694.
S přáním krásného dne, Karel
Adéla
Dobrý den, mohou k Vám i pejsci? Případně je mít venku
v přizpůsobeném vozejku?
Chalupy Adršpach
Dobrý den Adélo, děkuji vám za dotaz. V provozním řádu našich
chaloupek, uvádíme, že pobyt probíhá bez pejsků a jiných domácích
mazlíčků. Panu správci, který bydlí hned naproti, hlídá obydlí
něměcký ovčák, proto moc pobyt s pejsky nedoporučujeme, aby nedocházelo
k nějakým nežádoucím střetům. Děkuji za pochopení. Přeji krásný
den. Monika Oremba
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chalupa je tedy rozdělena na dva apartmány a každý má svoji koupelnu a kuchyň a chalupa je tedy rozdělena ? Děkuji
Dobrý den pane Moška,
jedna chalupa má dva samostatné vchody (2 samostatné apartmány). V každém apartmánu je kuchyňka a koupelna. Cena je uvedena za apartmán. Hezký den.