Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená u Liptovského Mikuláše: relax ve wellness s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci, při které uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Upozornění:
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
- Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmán, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
- Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18:00.
- Jedno dítě do 4,9 let bez nároku na lůžko, stravu a služby zdarma.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (pouze po dohodě s recepcí - povoleno je jen malé plemeno. Ubytovat se lze s pejskem pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Mohu se ještě zeptat jestli je 1× 2h do wellness zdarma pro oba? A kolik stojí kdyžtak hodina na víc ?
Áno, vstup je pre obe osoby a hodina naviac stojí 8€ na osobu.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli musím rezervovat hodiny
návštěvy wellness při pobytu? Nejspíše bych chtěla přijet s přítelem
16.8 do 18.8 (2 noci).
A chtěla jsem se zeptat jestli ve wellnes můžeme být několik hodin a zda
můžeme navštívit wellness i po 18h když je jeden dospělej a jeden
17let ?
Dobrý deň,
Rezervácia vstupu do wellness na konkrétny čas je nutná. Najskôr je možná
2 dni pred príchodom na pobyt, ale zvyčajne stačí pri príchode.
V rámci balíka na dve noci máte v cene 1 × 2-hodinový vstup do
wellness, viac hodín si môžete doplatiť na mieste.
Čas je obmedzený do 18:00 len pre deti do 12 rokov. Všetci nad 12 rokov
môžu wellness využívať aj po 18:00.
Recepcia Via Jasná
Dobry den. Chtela bych se zeptat. Byli bychom 2 dospele osoby a dite 4 roky. V priplatcich je uvedeno – jedno dítě do 4,9 let bez nároku na lůžko, stravu a služby zdarma. V nabidce je uvedena polopenze pro vsechny osoby. Mam chapat tak, ze dite je bez naroku na luzko, ale stravu tzn.polopenzi a sluzby ma zdarma ano?
Dobrý deň,
Áno, presne tak.
Dieťa do 4,99 rokov je bez lôžka, ale s polpenziou a wellnessom ako Vy.
Pekný deň.
Recepcia Via Jasná
Dobrý den, byla by možnost se u vás ubytovat se psem střední plemeno západosibiřské lajka hodný a vychovaný.
Dobrý deň,
Pobyt so psíkom je možný v superior izbách vo vedľajšej budove za
príplatok 10€/noc.
Izby nemáme uzamykateľné na kľúč. Môže sa preto stať, že psík si
otvorí dvere zvnútra, keď bude sám a môže utiecť. U nás sa to stalo už
viackrát a máme s tým nepríjemné skúsenosti.
Vzhľadom k tejto skutočnosti si Vás dovoľujeme upozorniť, že za psíka
nesiete plnú zodpovednosť.
S pozdravom
Recepcia Via Jasná
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda-li by se po individuální domluvě dal
přizpůsobit check-in a check-out.
Předem moc děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Krásný den, Ivano, děkuji vám za dotaz. V tomto případě prosím kontaktujte přímo hotel, kde se individuálně domluvíte na možnostech :-) Hotel můžete kontaktovat na tel. +421 904 318 042 či e-mailu reservation@viajasna.sk. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, na jaké aktivity je možno využít Go pass kartu, jestli je možno i na lanovky.
Dobrý deň,
Gopass je možné využiť na online nákup na lanovky v stredisku Jasná a
Vysoké Tatry a tiež na aquaparky Tatralandia a Bešeňová . Viac informácií
nájdete na tomto linku https://www.gopass.travel/SK/homepage?category=ski
.
Predtým ako sa rozhodnete pre výlety lanovkou si pozrite prevádzkovú dobu
lanoviek na stránkach daného strediska, nakoľko mimosezónne lanovky
nepremávajú denne.
s pozdravom
Natália Špitová, recepcia Via Jasná
Dobrý den,wellness se musí předem rezervovat na určitou hodinu nebo není
potřeba?
V některých recenzích se píše,že wellness nemohli využít,protože
nebylo volné místo.
Děkuji za informaci.
Dobrý deň, vždy záleží kedy máte príchod na pobyt, pokiaľ sa jedná
o piatok (víkendový pobyt) doporučujeme Vám si rezervovať 2 dny vopred,
tel. alebo mailom. Pekný deň prajeme recepcia
Dobrý den,
lze na tento pobyt vypsat faktura na čerpání z FKSP?
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
K pobytu zakúpený cez zľavomat, vystavuje doklad o zaplatení pobytu priamo
portál zľavomat. Pre viac informácií , nás môžete kontaktovať
mailom.
recepcia Via Jasná
Dobrý den. Máme 2 děti 3,2 a 0,5let. Když vyplním jedno do rezervace termínu – je zdarma, když přidám druhé 0,5 leté tak se mi připočte nemalá suma za jeho ubytování. Počítáme, že ani jedno nebude mít nárok na postel. Je to správně? Děkuji
Dobrý deň,
Jedno dieťa do 5 rokov je bez nároku na lôžko zadarmo, ak máte deti do
5 rokov dve za druhé je potrebné platiť bežnú sumu, ale dieťa bude mať
aj pripravenú prístelku a tiež má v cene všetky služby ako Vy.
S pozdravom
Recepcia Via Jasná
Pokud nemám auto a přijedu do Liptovského Mikuláše vlakem, jaké mám možnosti se ze železniční stanice dostat k vám na místo? Děkuji.
Dobrý deň,
Môžete k nám prísť buď autobusom, keďže autobusová stanica je hneď
vedľa vlakovej (hneď vedľa nás sa nachádza zastávka Demänová,
rázcestie) alebo taxislužbou, ktorá tiež stojí hneď pri vlakovej
stanici.
S pozdravom
Recepcia Via Jasná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, vstup do wellnessu je prosím možný v plavkách nebo je to bezplavková zóna? Děkuji
Dobrý deň,
Plavky sú povolené v jacuzzi, ale vstup do sáun je povolený iba v plachtách.
Pekný deň.
Recepcia Via jasná