Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.
Objednala jsem si pobyt pro 2 a psa.
Psa si mám domluvit na recepci předem.
Co to znamená?
Děkuji
Slevomat.cz
Hezký den, Hano, děkuji za Váš dotaz. Znamená to, že si musíte zavolat
na recepci hotelu konkrétně na toto telefonní číslo: +39 0465 734017
a upozornit na příjezd pejska s vámi. S přáním krásného dne,
Johanka
Petra Janovská
Dobý den, NA LETNÍ KARTU JE MOŽNÉ využít i lanovky v oblasti zdarma
nebo se slevou? Děkuji za informaci. Petra J.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz. Karta zahrnuje spoustu výhod.
Konkrétní lanovky za zvýhodněnou cenu najdete zde. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Mari
Dobrý den, potřebujeme termín 12.8 –18.8 nebo 26.8 –31.8 bylo by
to ještě možné? 2 dospělý a dítě 11 let, psík 2 kg, chlupi
nepouští.
Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Mari, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tyto termíny
již nejsou dostupné. Dostupnost termínů si můžete ověřit v online
rezervačním systému přímo v nabídce. Mějte moc hezký den, Kristýna
Miroslava
Dobrý den, pobyt nabízíte včetně říjnových termínů, ale
v kalendáři rezervací nelze říjen vybrat.
Slevomat.cz
Hezký den, Miroslavo, děkuji Vám za dotaz. Situaci jsem nechala prověřit
u kolegyně, a aktuálně bohužel nejsou říjnové pobyty volné, tuto
možnost jsme také odstranili z nabídky. Omlouváme se za tuto nepříjemnou
a děkujeme za pochopení. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Petra Burdychova
Dobrý den,
je možné se do hotelu dostat autobusem z Trenta? Případě jsou někde
k nahlédnutí jízdní řády? Děkuji Vám a přeji hezký den.
Burdychová P.
Slevomat.cz
Hezký den, Petro, děkuji Vám za dotaz. Ano, z Trenta se do hotelu
dostanete autobusem, cesta trvá cca 1,5 hodiny. Cestu autobusem jsem dohledala
na stránkách mapy.cz, kde jsem zadala místo odjezdu a místo cílové
destinace, a našlo mi to několik autobusů. :-) S přáním hezkého zbytku
dne, Tereza
Gabriela
Pěkný den, je možné v hotelu zapůjčit kola?
Slevomat.cz
Krásný den, Gabrielo, děkuji vám za dotaz. Půjčovna kol je
k dispozici. Pro více informací prosím kontaktujte přímo hotel na tel. +39 0465 734017 či e-mailu info@hotelcastelmani.it :-)
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Objednala jsem si pobyt pro 2 a psa.
Psa si mám domluvit na recepci předem.
Co to znamená?
Děkuji
Hezký den, Hano, děkuji za Váš dotaz. Znamená to, že si musíte zavolat na recepci hotelu konkrétně na toto telefonní číslo: +39 0465 734017
a upozornit na příjezd pejska s vámi. S přáním krásného dne, Johanka