Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu rancbuciska@gmail.com a při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Dotazy vám případně zodpoví na telefonu +420 606 918 437.
Důležité: Rezervujte si svůj termín včas, hotel se velmi rychle plní.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na rancbuciska@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Mimo Královského apartmá není problém nikdem,jen musí být nahlášený
dopředu.
S Pozdravem
Jaroslav Trlica
Dobrý den.Dnes jsem objednal u Vás pobyt,a to od 30.7–1.8 na jméno
Trlica.Na voucheru není napsáno ubytování,kde přesně.Objednával jsem
kovbojský apartmán.Platí to?Kdy je potřeba objednat privátní wellness/2
hod./ a masáže pro oba,/45 min.Od do je možné v tu neděli 30.7 a
v pondělí 1.8?Kod voucheru je 1456–0443–30Q-794.Děkuji Trlica
Ranč Bučiska
Dobrý den,ano,máte kovbojský apartmánek,příjezd je možný od 14h do 18h a
odjezd do 10h.Vše,co máte v rámci voucheru za služby Vám rezervujeme
automaticky my a při příjezdu Vám na recepci sdělí jednotlivé časy
co,kdy a jak máte.
S Pozdravem
Hana Dohnálková
Dobrý den ,jak si přihlásím psa ?
Slevomat.cz
Krásný den, Hano, děkuji vám a dotaz. V tomto případě bude nejlepší
kontaktovat přímo ranč na tel. +420 606 918 437 či
e-mailu rancbuciska@gmail.com
:-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Katka Vojtková
Takže když koupím voucher uz vás nemusím kontaktovat a vše dořešíme
na místě? Nebo mám volat předem? Děkuji
Ranč Bučiska
Dobrý den,záleží,co chcete řešit.Vše poprosíme do emailu ranč
Bučiska.
S Pozdravem
Katka Vojtková
Dobry den líbil by se mi Pobyt v kovbojskem apartmá se snídaní (léto
všední dny). Máme dvě děti 8 let a 2 roky. Když koupím voucher
s termínem lze tam vzít i děti aby měli i stravu a ta 8 léta i postel?
Nebo je to čistě jen pro 2 osoby?
Ranč Bučiska
Dobrý den,samozřejmě lze :-)
S Pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.....pes tedy civava je problem?
Mimo Královského apartmá není problém nikdem,jen musí být nahlášený dopředu.
S Pozdravem