Pobyt v renesančním hotelu v srdci Třeboně se snídaní i polopenzí a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, daly by se prosím dokoupit večeře?
Hezký den, Heleno, děkuji Vám za dotaz. V rámci nabídky máme také variantu s polopenzí, která zahrnuje jak snídaně, tak večeře. Hotel také disponuje restaurací, kam si můžete zajít. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den je možné ubytování i v srpnu.
Krásný den, Adélo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale voucher není možné přes letní prázdniny využít. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Můžeme pobyt využít teď od středy 17.5–19.5?
Předem děkuji za odpověď. Dagmar
Dobrý den, Dagmar. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem se provádí na e‑mailu rezervace@bilykonicekhotel.cz nebo zavolejte na tel. 792 314 606. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den chci se zeptat je možnost ubytování pro 3 dospělé ? Pokud ano jaké mate volné termíny v říjnu děkuji
Dobrý den,
v říjnu zatím žádné volné termíny nemáme. Vouchery jsou určené na
dvoulůžkové pokoje, tj. pro dvě osoby.
Dobrý den,
prosím,jak postupovat při koupi voucheru bez termínu?
Děkuji za odpověď
Alice
Hezký den, Alice, děkuji Vám za dotaz. V tomto případě si stačí vybrat jednu z nabízených variant, zvolit délku pobytu a vložit nabídku do košíku. Rezervaci je poté potřeba zamluvit předem na e‑mailu rezervace@bilykonicekhotel.cz nebo na tel. čísle 792 314 606. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, zakoupíte voucher a následně si v hotelu telefonicky či emailem
vytvoříte rezervaci na termín dle dostupnosti.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak daleko je to k hotelu od vlakového nádraží chodím o berli děkuji Jana
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Vlaková stanice je přibližně 2 km od hotelu, nejblíže hotelu je autobusová zastávka. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
můžeme pobyt (voucher) využít také od pátku do neděle prosím?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Kristýna Švábová
Krásný den, Kristýno, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale voucher je určen k využití ve všední dny. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den
jak je to prosím s parkováním?Manžel má ZTP,špatně chodí.Je v ceně? Předem děkuji za odpověď.
Jana
Hezký den, Jano, děkuji Vám za dotaz. Poplatek za parkování činí 150 Kč/noc. Určitě Vám doporučím kontaktovat před pobytem přímo poskytovatele a domluvit, zda je nutné a možné parkovací místo předem rezervovat. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza