Pobyt v Mariánských Lázních pro 1 nebo 2 osoby: až 14 lázeňských procedur, wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, veškeré procedury a welnes je v sesterském hotelu?
Dobrý den,
veškeré procedury a sauna je v hotelu Excelsior****,v sesterském hotelu
je pouze bazén a saunový
svět,včetně solné jeskyně.
K bazénu jezdí zdarma hotelový minibus každé 2 hodiny.
Děkujeme za Váš dotaz
Recepce
Dobrý den- mám zájem o pobyt v jednolůžkovém pokoji (může být
menší,ale prosím světlý)od neděle 4.6. na sedm nocí s polopenzí a
příslušným počtem procedur Mám malého vychovaného pejska, malý a velký
pes je rozdíl, takže jsem ochotna zaplatit pouze 150 Kč/den. Máte ještě
prosím volný termín a kolik by pobyt stál?
Děkuji za odpověď Fridrichovská
Dobrý den, Libuše,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Domácí zvířata: 300 Kč/noc – jedná se o nastavení ze strany poskytovatele služby, pro více informací jej lze kontaktovat
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak je to s parkováním osobního vozidla? Kde a za kolik lze parkovat. Děkuji
Dobrý den,
parkování u hotelu je možné .
Cena: 300,– Kč/ 1 den
Rezerevace nutná předem,máme omezený počet parkovacích míst.
Také je možné zaparkovat v nedalekém parkovacím domě,cena: 200,–Kč /
1 den.
V parkovacím domě není nutná rezervace,dostatek parkovacích míst.
Děkujeme
Recepce
Dobry den
Je mozne zajezd castecne zaplatit body z karty benefity a castecne doplatit
hotove na miste?
Dekuji.
Dobrý den, bohužel v našem hotelu nelze platit body
z karty benefity.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Recepce hotel Excelsior
Prosím, jak jsou označeny volné a obsazené termíny_ Modře jsou volné, nebo obsazené??
Krásný den, Jiří, děkuji vám za dotaz. Modré termíny jsou dostupné :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi pokoji Standart a Deluxe?
Dobrý den, pokoje Standard mají z hlediska historické budovy zkosené stropy
a oddělená lůžka. Pokoje DeLuxe disponují balkonem, jedná se o pokoj
s manželskou postelí (bez zkosů).
Chtěla bych pobyt o Velikonocích, ale nejde mi to načíst. Jedná se o 6–10.dubna 2023 jednolůžk. pokoj polopenze. Díky za odpověď. Hanusová
Dobrý den paní Hanusová, těší nás Váš zájem o pobyt. Bohužel tento
termín je již zcela vyprodán.
Pevně věříme, že zvolíte jiný termín, kdy nás poctíte svou
návštěvou. Přejeme pěkný den. Obchodní oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jestli je možnost u schovat uVás 2 kolobězky,chtěli bychom nejen relaxovat ale vyjet i na nějaký výlet.Děkuji za odpověd
Dobrý den,
máme zde úschovnu na kola pro naše klienty,můžete s úschovnou počítat.Děkujeme.Recepce