Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 354 697 111 nebo e‑mailem na recepce@galahotels.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 32 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 32 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jestli je možnost u schovat uVás
2 kolobězky,chtěli bychom nejen relaxovat ale vyjet i na nějaký
výlet.Děkuji za odpověd
Hotel Excelsior
Dobrý den,
máme zde úschovnu na kola pro naše klienty,můžete s úschovnou
počítat.Děkujeme.Recepce
Rybova
Dobry den, veškeré procedury a welnes je v sesterském hotelu?
Hotel Excelsior
Dobrý den,
veškeré procedury a sauna je v hotelu Excelsior****,v sesterském hotelu
je pouze bazén a saunový
svět,včetně solné jeskyně.
K bazénu jezdí zdarma hotelový minibus každé 2 hodiny.
Děkujeme za Váš dotaz
Recepce
Libuše Fridrichovská
Dobrý den- mám zájem o pobyt v jednolůžkovém pokoji (může být
menší,ale prosím světlý)od neděle 4.6. na sedm nocí s polopenzí a
příslušným počtem procedur Mám malého vychovaného pejska, malý a velký
pes je rozdíl, takže jsem ochotna zaplatit pouze 150 Kč/den. Máte ještě
prosím volný termín a kolik by pobyt stál?
Děkuji za odpověď Fridrichovská
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Domácí zvířata: 300 Kč/noc – jedná se o nastavení ze strany
poskytovatele služby, pro více informací jej lze kontaktovat
S přáním krásného dne, Karel
Tobiášová Daniela
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak je to s parkováním osobního
vozidla? Kde a za kolik lze parkovat. Děkuji
Hotel Excelsior
Dobrý den,
parkování u hotelu je možné .
Cena: 300,– Kč/ 1 den
Rezerevace nutná předem,máme omezený počet parkovacích míst.
Také je možné zaparkovat v nedalekém parkovacím domě,cena: 200,–Kč /
1 den.
V parkovacím domě není nutná rezervace,dostatek parkovacích míst.
Děkujeme
Recepce
Helena Horalova
Dobry den
Je mozne zajezd castecne zaplatit body z karty benefity a castecne doplatit
hotove na miste?
Dekuji.
Hotel Excelsior
Dobrý den, bohužel v našem hotelu nelze platit body
z karty benefity.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Recepce hotel Excelsior
Jiří Janeček
Prosím, jak jsou označeny volné a obsazené termíny_ Modře jsou volné,
nebo obsazené??
Slevomat.cz
Krásný den, Jiří, děkuji vám za dotaz. Modré termíny jsou dostupné
:-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Petr Petr
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi pokoji Standart a Deluxe?
Hotel Excelsior
Dobrý den, pokoje Standard mají z hlediska historické budovy zkosené stropy
a oddělená lůžka. Pokoje DeLuxe disponují balkonem, jedná se o pokoj
s manželskou postelí (bez zkosů).
Marika Hanusová
Chtěla bych pobyt o Velikonocích, ale nejde mi to načíst. Jedná se
o 6–10.dubna 2023 jednolůžk. pokoj polopenze. Díky za odpověď.
Hanusová
Hotel Excelsior
Dobrý den paní Hanusová, těší nás Váš zájem o pobyt. Bohužel tento
termín je již zcela vyprodán.
Pevně věříme, že zvolíte jiný termín, kdy nás poctíte svou
návštěvou. Přejeme pěkný den. Obchodní oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jestli je možnost u schovat uVás 2 kolobězky,chtěli bychom nejen relaxovat ale vyjet i na nějaký výlet.Děkuji za odpověd
Dobrý den,
máme zde úschovnu na kola pro naše klienty,můžete s úschovnou počítat.Děkujeme.Recepce