Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 378 020 500 nebo e‑mailem na info@primaverahotel.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl sem si udělat rezervaci na Pobyt pro 2 osoby se
snídaní, kde se píše v sekci ubytování že se jedná o pokoj superior
firstclass s balkónem. Když však vyberu termín (ať je jakýkoliv) tak se
zobrazí dvoulůžkový pokoj standart first class bez garance balkonu tak bych
se rád zeptal jak to je. Děkuji za odpověď.
PRIMAVERA Hotel & Congress centre****
Dobrý den pane Králi,velice Vám děkuji za vaši zprávu. Pokoj od slevomatu,
je vždy s garancí balkonu.Přeji Vám hezký víkend.
Se srdečným pozdravemrecepce
Bára
Dobrý den,
je možné i ukladněni kol?
Děkuji za odpověď
PRIMAVERA Hotel & Congress centre****
Dobrý den, ano uskladnění kol je možné v hotelu.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Alena/recepce
Jana
Dobrý den, v kolik hodin jsou snídaně a večeře? Děkuji za odpověď a
přeji hezký den.
PRIMAVERA Hotel & Congress centre****
Dobrý večer,
snídaně od pondělí až pátek jsou od 6:30 do 9:30, v sobotu a neděli a ve
svátek jsou od 7:30 do 10:00.
Restaurace je otevřená od 11:00 do 22:00 a poslední objednávka jídla je
v 21:00. Čas večeře si domluvíte na recepci v den příjezdu.
Hezký večer Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl sem si udělat rezervaci na Pobyt pro 2 osoby se snídaní, kde se píše v sekci ubytování že se jedná o pokoj superior firstclass s balkónem. Když však vyberu termín (ať je jakýkoliv) tak se zobrazí dvoulůžkový pokoj standart first class bez garance balkonu tak bych se rád zeptal jak to je. Děkuji za odpověď.
Dobrý den pane Králi,velice Vám děkuji za vaši zprávu. Pokoj od slevomatu, je vždy s garancí balkonu.Přeji Vám hezký víkend.
Se srdečným pozdravemrecepce