Relaxujte v soukromí: wellness s vířivkou a možností sauny na 60 minut i celou noc
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
jsem nemile překvapena recenzemi, které jsem si před chvílí přečetla.
Velmi negativně mě překvapilo, že se v nich píše o omezení doby provozu
sauny na dvě hodiny – všimla jsem si, že v této aktuální nabídce je
již toto omezení uvedeno, předpokládám poté, co si více zákazníků
stěžovalo, nebo možná kvůli finanční úspoře… Nicméně ve
dřívějších poukazech žádné takové omezení uvedeno není! Voucher jsme
kupovali právě především kvůli sauně, vířivka nás moc neláká,
určitě chceme saunováním strávit více než dvě hodiny. Kdyby bylo uvedeno
omezení, voucher bychom s jistotou nezakoupili.
Vzhledem k tomu, že na našem voucheru žádná informace o omezení dobu
provozu sauny uvedena není, očekáváme, že bude dostupná po celou dobu
naší návštěvy (tzn po celou noc – samozřejmě to není nutné doslova,
můžeme ji vypnout až půjdeme spát, ale určitě nechceme být omezeni
dvouhodinovým limitem, který je velmi krátký a zcela nedostatečný pro
dobrý zážitek). Koho máme o dané skutečnosti informovat, stačí při
příchodu, nebo již při rezervaci předem? Nerada bych se musela na místě
s někým, kdo informace o podobě voucherů nemá, na místě dohadovat.
Dobrý den,
Bohužel tato možnost opravdu nelze.
Provoz sauny, je velice nákladná záležitost na energie a opravdu to
neodpovídá ceně.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Wellness Skalka Praha
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nebyli jsme dopředu upozorněni, že bude provoz sauny omezen, na voucheru nic takového napsáno není! Welness na celou noc jsme kupovali již dříve u jiných společnosti a s provozem sauny jsme neměli problém, nikdo nám ji nevypínal.
V takovém případě nemáme o službu zájem a nikdy bychom ji nekoupili.
Žádáme tedy o vrácení peněz za voucher.
Dobrý den, Lenko, moc mě mrzí, že jste s voucherem nespokojená.
Pokud jste voucher kupovala s určitými podmínkami, které se jak říkáte změnili, tak to určitě budeme řešit. Neslouží k tomu sekce dotazy, ale přímo naše zákaznická podpora. Můžete nám napsat na e-mail, nebo zavolat a situaci spolu určitě vyřešíme. Podívejte se prosím na naše webové stránky a kontaktujte nás. Přeji vám krásný den, Honza