Rezervovaný termín je závazný, lze jej stornovat max. 24 hodin před plánovaným vzletem. Podmínky rezervace a letu se řídí OP dodavatele slevy.
V době platnosti voucheru/letenky je klient povinen rezervovat 1. termín letu včas, nejpozději do jednoho měsíce od nákupu, tento termín si klient nechá potvrdit provozovatelem. Bude-li takto objednaný termín letu řádně a včas, nejpozději však 24 hodin před konáním letu klientem zrušen, klient je povinen rezervovat v průběhu platnosti voucheru/letenky alespoň 1× za kalendářní měsíc nový termín.
Pokud měl klient v době platnosti voucheru rezervovány postupně minimálně 3 termíny letu a let se z důvodu nepřízně počasí neuskutečnil, bude mu na jeho žádost platnost letenky či voucheru prodloužena o dalších 6 měsíců zdarma. Voucher je vždy možné po zrušení termínů pouze prodloužit, nelze jej stornovat.
Pokud v době platnosti voucheru nebyla provedena žádná rezervace, voucher je po skončení platnosti propadlý, nelze ho již využít a platnost takového voucheru již nelze prodloužit.
Pokud platnost letenky nebo voucheru již uplynula a zároveň pokud klient provedl v době platnosti alespoň 1 řádnou rezervaci letu, ale let se nekonal z důvodu spočívajícího výlučně na straně klienta, je možno platnost letenky či voucheru po dohodě s provozovatelem prodloužit za poplatek 605 Kč o dalších 6 měsíců.
Dobrý den, chci se zeptat na celkový počet lidí v koši. Většinou
vidím na webu nabídky na max 8–9 lidí, u vás ale až 24. Jde tedy
o větší koš než normálně? Jak často se povede tuto max kapacitu
naplnit? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, děkuji za dotaz. Balón je velký a obsazuje se
úplně běžně do plného stavu 24 osob. Přeji vám pěkný den, Honza
Marie Francová
Dobrý den, jsou zde i nějaká zdravotní omezení ? Jako operace
kyčelního kloubu, nebo tinnitus? Chtěla bych pro svou 75letou maminku.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie. Zdravotní omezení dle provozovatele nevadí. Upřesním
však ještě odpověď na Váš dotaz. V zásadě to funguje tak že klient
musí vlézt do koše ve kterém jsou dva otvory pro lepší nástup a poté
vydržet v koši stát hodinu. Takže je to opravdu na uvážení klienta.
Není možné s balónem přistávat na pauzy. Paní mohou při nástupu pomoci
i ostatní. Je ale třeba zvážit zdravotní omezení jak na tom je. Pokud
není schopná (např. vylézt na žebřík), tak pak do koše asi
pravděpodobně nevleze. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat na celkový počet lidí v koši. Většinou vidím na webu nabídky na max 8–9 lidí, u vás ale až 24. Jde tedy o větší koš než normálně? Jak často se povede tuto max kapacitu naplnit? Děkuji
Dobrý den, Tomáši, děkuji za dotaz. Balón je velký a obsazuje se úplně běžně do plného stavu 24 osob. Přeji vám pěkný den, Honza