Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Odpočinkový pobyt v Jeseníkách: wellness, slaný bazén a polopenze

4,5 / 5 Hotel garni Kolštejn *** Jeseníky (mapa) 32 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Petr Hrdy

Dobrý večer, může pejsek s námi do restaurace?? Děkuji

Hotel Garni Kolštejn


ANO :-)

Hana Spurna

Dobrý den , koupila jsem pobyt jako dárek v dárkovém balení a zatím mi nic nepřišlo. Děkuji

Slevomat.cz

Hezký den, Hano, děkuji Vám za dotaz. Mrzí mě, že tato situace nastala. Doporučím Vám obrátit se na naší zákaznickou linku na tel. čísle +420 222 745 354, kde Vám kolegové rádi poradí s řešením této situace. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Hana Nekvindová

Dobrý den prosím Vás co je ten otevřený voucher-to je bez termínu?A když ho 14dní předem zruším vrátíte peníze nebo kredity?děkuji Nekvindová

Slevomat.cz

Hezký den, Hano, děkuji Vám za doraz. Je to přesně jak píšete, otevřený voucher je voucher zakoupený bez konkrétního termínu. Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat a peněžní prostředky Vám vrátíme formou, kterou jste voucher zaplatila. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Hana Nekvindová

Dobrý den lze pobyt bez termínu zaplatit až na místě pobytu ?

Hotel Garni Kolštejn


Dobrý den, pro vytvoření rezervace je nutné zakoupit voucher a pobyt zaplatit před příjezdem.



S pozdravem, Kristýna – recepce

Hotel Garni Kolštejn


Dobrý den, pro vytvoření rezervace je nutné zakoupit voucher a pobyt zaplatit před příjezdem.



S pozdravem, Kristýna – recepce

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru