Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné pro invalidu ZTP/P, přístup a okolí.A také
pokoj. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď od
poskytovatele služby:
„Dobrý den, hotel je z horní strany parkoviště přístupný vesměs
bezbariérově, tedy přístup na recepci a do pokojů v přízemí. Do
restaurace v suterénu je přístup jen po několika schodech ze spodní strany
hotelu nebo z přízemí se po schodech musí sejít celé patro. Ale hotel ani
pokoje nejsou řešeny bezbariérově. Sprchové vaničky mají okraje apod.
Záleží na druhu znevýhodnění. Děkuji za pochopení. Srdečně
zdravím.“
S přáním krásného ne, Karel
Nikola Kubátová
Dobrý den můžete nás ubytovat se psem středně velká rasa? Děkuji
Kubátová
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácím mazlíčkem
v hotelu je možný. Doplatek na místě však činí 400 Kč za noc. Je
nutná domluva přímo s recepcí s dostatečným předstihem a to na
telefonním čísle +420 606 226 127, nebo emailu hotel.bohemia@seznam.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné pro invalidu ZTP/P, přístup a okolí.A také pokoj. Děkuji
Dobrý den, Ludmilo. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď od poskytovatele služby:
„Dobrý den, hotel je z horní strany parkoviště přístupný vesměs bezbariérově, tedy přístup na recepci a do pokojů v přízemí. Do restaurace v suterénu je přístup jen po několika schodech ze spodní strany hotelu nebo z přízemí se po schodech musí sejít celé patro. Ale hotel ani pokoje nejsou řešeny bezbariérově. Sprchové vaničky mají okraje apod. Záleží na druhu znevýhodnění. Děkuji za pochopení. Srdečně zdravím.“
S přáním krásného ne, Karel