Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v co největším předstihu, ideálně ihned po zakoupení voucheru, a to prostřednictvím e‑mailu panskasypka@seznam.cz nebo na telefonu +420 513 035 058. Je nutné uvést kód voucheru.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č.+420 513 035 058 nebo e‑mailem na panskasypka@seznam.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
V pokoji Standard je možná pouze 1 přistýlka, v pokoji Lux jsou možné 2 přistýlky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný termín pro 2 osoby
s polopenzí na 2 noci v termínu 20.8–22.8 nebo 25.8–27.8nebo
8–10.9.2023 děkuji za odpoved. Balejová Ivana
Panská sýpka
Dobrý den, záleží o jaký typ pokoje se jedná. Bavíme li se pokoji
standart, pak termíny volné jsou.
S pozdravem, recepce
Mirek
Dobrý den,je na pokoji lednička.Dekuji
Panská sýpka
Ledničky na pokoji nemáme
Daniela
Dobrý den, je možnost někde uschovat elektrokola?
Děkuji.
Panská sýpka
Dobrý den, ano, penzion disponuje kolárnou
Olga Dudáková
Dobrý den,vybrala jsem si pobyt pro dvě osoby od 5.6–10.6 úhrada bude
placena z FKSP,proto vás prosím o faktutu pro zaměstanavatele FN BRNO
BOHUNICE JIHLAVSKÁ 20 625 00BRNO
IČO:65269705 zaměstnanec:OLGA DUDÁKOVÁ
Panská sýpka
Dobrý den, s tímto by Vám měli vyhovět přímo zaměstnanci Slevomatu,
kteří to dělají.
Pokud se tak nestane kontaktujte prosím telefonicky recepci hotelu. Děkuji
Reiniš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný termín pro 2 osoby s polopenzí na 2 noci v termínu 20.8–22.8 nebo 25.8–27.8nebo 8–10.9.2023 děkuji za odpoved. Balejová Ivana
Dobrý den, záleží o jaký typ pokoje se jedná. Bavíme li se pokoji standart, pak termíny volné jsou.
S pozdravem, recepce