Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Aktivní pobyt v polských Beskydech: snídaně, wellness i zábava pro děti

4,4 / 5 Srebrny Bucznik Wellness & Restaurant Beskydy - Polsko (mapa) 71 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Zdeňka

Dobrý den , ráda bych si obědnala pobyt na 5 dní v létě ale nějak mi to nejde. Nohlby mi někdo poradit? když zadám termín tak už mě to nikam neposune. Děkuji

Slevomat.cz

Krásný den, Zdeňko, děkuji vám za dotaz. Neváhejte se obrátit na naše kolegy ze zákaznické péče, ideálně po telefonu, kteří vás objednávkou provedou :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna

Katka

Pěkný den, máme dceru 7 let. V nabídce již nejsou 3luzkove pokoje. Lze řešit dvoulůžkovým pokojem s příplatkem za dítě? Děkuji moc

Srebrny Bucznik Hotel & Restauracja

Paní,

.

Prosím, uveďte datum, kdy se můžeme domluvit. Pokud je k dispozici dostatečně velký pokoj, je možné za poplatek vložit přistýlku. 


S pozdravem

.

Magdalena Cieślar

Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v polštině)
Anna

Dobrý den, 2 dospělí + 2 děti (3 roky, 3 měsíce). Rádi bychom zakoupili velikonoční pobyt s Dvoulůžkovým pokojem STANDARD. Je možná na tomto pokoji přistýlka pro dítě ?Pokud ano, jaká je prosím cena ? A strava pro toto dítě ? Určitě chceme, aby měl své jídlo, své porce… Děkuji

Srebrny Bucznik Hotel & Restauracja

Vážení pánové,

.

Naneštěstí v pokoji pro 2 osoby typu Standard není možné umístit dětskou postýlku.

.

V současné době rovněž nemáme k dispozici pokoj pro 3 osoby.

.

S pozdravem,

.

Recepce Silver Bucznik Wellness & Restaurant

.
Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v polštině)
Marie

Dobrý den,
Je nutné Wellnes dopředu jakkoliv rezervovat, nebo se stačí domluvit na recepci, popř. za jakých podmínek?
 Děkuji

Slevomat.cz

Krásný den, Marie, děkuji vám za dotaz. Rezervace wellnes předem není třeba :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Slávka Zemanová

Dobrý den. Chci se zeptat jestli jsou na pokoji k dispozici župany pro hosty. Děkuji.

Slevomat.cz

Krásný den, Slávko, děkuji vám za dotaz. Župany nejsou součástí vybavení pokojů. Mějte moc hezký den, Kristýna

Martina Kálmánová

Dobrý den,
Kdybych si u vás koupila pobyt 2 osoby a dvě malé děti jedno má 3 roky a druhé 9 měsíců.
Stále platí , ze mají pobyt zadarmo?
Moc dekuji za odpověď.

Slevomat.cz

Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči včetně stravy zdarma, pouze ve dvojlůžkovém pokoji :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

K.

Dobrý den,
pokud by nás cestovalo celkem 3dospělí a 2děti (2,3roky) tak chápu správně, že zakoupíme dva vouchery.
V jednom voucheru – pokoji nebudou dvě dospělé osoby jen pouze jedna + jedno dítě zdarma. A v druhém pokoji už bude obsazený pokoj celý 2 dospělé osoby + 1dítě zdarma?
Je to tak správně?
Moc děkuji, jednalo by se o Velikonoční po­byt.

Slevomat.cz

Krásný den, Kristýno, děkuji vám za dotaz. Ano, pokud vouchery takto zakoupíte, je to v pořádku :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Veirová

Dobrý den, jeli by jsme s dcerou 3 roky+pes.. Je třeba je hlásit předem na hotel? V nabídce ubytování není dítě ani pes vypsáno.. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

V nabídce v rozkliknuté variantě naleznete vypsané informace ohledně pobytu s dětmi a v příplatcích taktéž informace ohledně doplatku za domácí zvíře během pobytu.

  • Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči zdarma včetně stravy pouze ve dvoulůžkovém pokoji.
  • Domácí zvířata: 50–100 PLN/noc (podle velikosti zvířete) – je nutné předem hlásit přímo recepci hotelu

S přáním krásného dne, Karel

Hanka Roháčková

Dobrý den, v nabídce letního pobytu nenabízíte možnost polopenze. Lze ji dokoupit? Za jakou cenu?
Je součástí ubytování restaurace, kde se večer normálně vaří a můžeme se tedy přijít najíst? Dá se v ní večer posedět? Předem děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hanko. Podařilo se mi pro Vás zjistit odpověď přímo od recepce hotelu:

Vážená paní,
Máme pouze variantu se snídaní, která je součástí každé nabídky.
Není možné zakoupit pobyt bez snídaně, ani není k dispozici varianta s plnou penzí či polopenzí.
V budově máme restauraci, která je otevřena denně od 12:00 do 22:00 a hosté ji mohou využít.

Zdravíme vás

S přáním krásného dne, Karel

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru