Aktivní pobyt v polských Beskydech: snídaně, wellness i zábava pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Pěkný den, máme dceru 7 let. V nabídce již nejsou 3luzkove pokoje. Lze řešit dvoulůžkovým pokojem s příplatkem za dítě? Děkuji moc
Paní,
.Prosím, uveďte datum, kdy se můžeme domluvit. Pokud je k dispozici dostatečně velký pokoj, je možné za poplatek vložit přistýlku.
S pozdravem
.Magdalena Cieślar
Dobrý den, 2 dospělí + 2 děti (3 roky, 3 měsíce). Rádi bychom zakoupili velikonoční pobyt s Dvoulůžkovým pokojem STANDARD. Je možná na tomto pokoji přistýlka pro dítě ?Pokud ano, jaká je prosím cena ? A strava pro toto dítě ? Určitě chceme, aby měl své jídlo, své porce… Děkuji
Vážení pánové,
.Naneštěstí v pokoji pro 2 osoby typu Standard není možné umístit dětskou postýlku.
.V současné době rovněž nemáme k dispozici pokoj pro 3 osoby.
.S pozdravem,
.Recepce Silver Bucznik Wellness & Restaurant
.Dobrý den,
Je nutné Wellnes dopředu jakkoliv rezervovat, nebo se stačí domluvit na
recepci, popř. za jakých podmínek?
Děkuji
Krásný den, Marie, děkuji vám za dotaz. Rezervace wellnes předem není třeba :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Chci se zeptat jestli jsou na pokoji k dispozici župany pro hosty. Děkuji.
Krásný den, Slávko, děkuji vám za dotaz. Župany nejsou součástí vybavení pokojů. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
Kdybych si u vás koupila pobyt 2 osoby a dvě malé děti jedno má 3 roky a
druhé 9 měsíců.
Stále platí , ze mají pobyt zadarmo?
Moc dekuji za odpověď.
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči včetně stravy zdarma, pouze ve dvojlůžkovém pokoji :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
pokud by nás cestovalo celkem 3dospělí a 2děti (2,3roky) tak chápu
správně, že zakoupíme dva vouchery.
V jednom voucheru – pokoji nebudou dvě dospělé osoby jen pouze jedna +
jedno dítě zdarma. A v druhém pokoji už bude obsazený pokoj celý
2 dospělé osoby + 1dítě zdarma?
Je to tak správně?
Moc děkuji, jednalo by se o Velikonoční pobyt.
Krásný den, Kristýno, děkuji vám za dotaz. Ano, pokud vouchery takto zakoupíte, je to v pořádku :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, jeli by jsme s dcerou 3 roky+pes.. Je třeba je hlásit předem na hotel? V nabídce ubytování není dítě ani pes vypsáno.. Děkuji
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.
V nabídce v rozkliknuté variantě naleznete vypsané informace ohledně pobytu s dětmi a v příplatcích taktéž informace ohledně doplatku za domácí zvíře během pobytu.
- Dítě do 3,9 let má pobyt na lůžku s rodiči zdarma včetně stravy pouze ve dvoulůžkovém pokoji.
- Domácí zvířata: 50–100 PLN/noc (podle velikosti zvířete) – je nutné předem hlásit přímo recepci hotelu
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v nabídce letního pobytu nenabízíte možnost polopenze. Lze
ji dokoupit? Za jakou cenu?
Je součástí ubytování restaurace, kde se večer normálně vaří a
můžeme se tedy přijít najíst? Dá se v ní večer posedět? Předem
děkuji za odpověď.
Dobrý den, Hanko. Podařilo se mi pro Vás zjistit odpověď přímo od recepce hotelu:
Vážená paní,
Máme pouze variantu se snídaní, která je součástí každé
nabídky.
Není možné zakoupit pobyt bez snídaně, ani není k dispozici
varianta s plnou penzí či polopenzí.
V budově máme restauraci, která je otevřena denně od 12:00 do
22:00 a hosté ji mohou využít.
Zdravíme vás
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , ráda bych si obědnala pobyt na 5 dní v létě ale nějak mi to nejde. Nohlby mi někdo poradit? když zadám termín tak už mě to nikam neposune. Děkuji
Krásný den, Zdeňko, děkuji vám za dotaz. Neváhejte se obrátit na naše kolegy ze zákaznické péče, ideálně po telefonu, kteří vás objednávkou provedou :-) Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna