Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když objednám pobyt pro 2 dospělé osoby a děti 11 a
16 let bude se jednat o ubytování v rodinném studiu? Děkuji
Interferie Sport Hotel Bornit
Ahoj. Děkujeme za váš zájem o naše zařízení. Pro všechny podrobnosti
prosím kontaktujte přímo naši recepci. S pozdravem.
Interferie Sport Hotel Bornit
Ahoj. Děkujeme za váš zájem o naše zařízení. Pro všechny podrobnosti
prosím kontaktujte přímo naši recepci. S pozdravem.
Interferie Sport Hotel Bornit
Ahoj. Děkujeme za váš zájem o naše zařízení. Pro všechny podrobnosti
prosím kontaktujte přímo naši recepci. S pozdravem.
Vlasta Ondráčková
Dobrý den je možné u vás platit pobyt přes fakturu od
zaměstnavatele? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo
vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout
ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit
hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat
jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo
daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora)
na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost
kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dita Vitáková
Dobrý den,
Je možné zapůjčení županu pro vstup do wellness?
Slevomat.cz
Krásný den, Dito, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale k dispozici jsou
pouze ručníky. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když objednám pobyt pro 2 dospělé osoby a děti 11 a 16 let bude se jednat o ubytování v rodinném studiu? Děkuji
Ahoj. Děkujeme za váš zájem o naše zařízení. Pro všechny podrobnosti prosím kontaktujte přímo naši recepci. S pozdravem.
Ahoj. Děkujeme za váš zájem o naše zařízení. Pro všechny podrobnosti prosím kontaktujte přímo naši recepci. S pozdravem.
Ahoj. Děkujeme za váš zájem o naše zařízení. Pro všechny podrobnosti prosím kontaktujte přímo naši recepci. S pozdravem.