Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 725 590 825 nebo na e‑mailu recepce@hotelstoh.com – při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru. Nevyužívejte k rezervaci žádné další kontakty uvedené na webových stránkách hotelu.
V případě zájmu o pokoj s balkonem nebo o pobyt s domácím mazlíčkem si tuto možnost ověřte před zakoupením voucheru na recepci.
Upozornění: Dvoulůžkové pokoje mají k dispozici vždy pouze manželské postele bez možnosti oddělených lůžek. Oddělená lůžka lze zajistit vždy pouze po předchozí domluvě s recepcí dle aktuálních kapacit hotelu.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Jedno dítě ve věku 0–1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Pro děti do 1,9 let je možné zapůjčit postýlku
Pro děti starší 2 roky již nelze nárokovat postýlku
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změna je možná maximálně jednou.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat ,zda je na pokoji lednice. Pokud ne , je možnost někde
uchovat jídlo pro roční dítě , popřípadě možnost ohřátí
v mikrovlnce?
Děkuji
Hotel Stoh
Dobrý den paní Maierová,
lednice na pokojích nemáme, a jídlo hostům také nemůžeme schovávat.
Co se týče ohřátí, tak to Vám rádi ohřejeme, to není problém.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy, neváhejte se na mne obrátit.
S pozdravem a přáním krásného dne
Lucie Kučerová
Vladimira Natana
Dobrý den máte volný od 6–10. 8. 2023 dvoulůžkový pokoj? Děkuji
moc Vladka Natana
Hotel Stoh
Dobrý den,
děkujeme za Váš projevený zájem o pobyt.
Pobyt můžeme nabídnout nejdříve až od 9.8.
V případě dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Lenka Misíková
Dobrý den,máte prosím volný termín 1.8.-5.8. pro 2 osoby?
Děkuji Misíková Lenka
Hotel Stoh
Dobrý den paní Misíková,
děkujeme za Váš dotaz.
V termínu 1.-5.8.2023 volný dvoulůžkový pokoj ještě máme.
Budeme se případně těšit na viděnou u nás na Stohu
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dana Slavotínková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat , jestli máte volný pokoj pro 2 osoby a
malého psa od 2.do 7.7.?
Hotel Stoh
Dobrý den paní Slavotínková,
děkujeme za Váš dotaz.
Pokoj v termínu od 2.-7.7.2023 rádi nabídneme.
V případě dotazů se na nás neváhejte opět obrátit.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH
Eliška
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na vstup do Vodního světa? Je tím mysle vstup do
bazénu? Na fotkách ani nikde uvedeny na stránkách jsem bazén neviděla, tak
bych poprosila o upřesnění, zda je bazén součástí vybavení? Případně
bych poprosila o odkaz na stránky, kde je uveden/zobrazen.
Předem moc děkuji!
S pozdravem
Eliška S.
Hotel Stoh
Dobrý den paní Eliško,
ve voucheru je vstup do Vodního ráje na VZ Bedřichov, a to na 75 minut.
Dobrý den, je možné se u vás ubytovat s minijezevčíkem?
Děkuji Lovecká.
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt se zvířaty je možný po
předchozí domluvě s recepcí za příplatek 280 Kč/noc. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Jan Kučera
Dobrý den
Chci se zeptat zda tento hotel je vybaven výtahem děkuji za odpověď
S pozdravem Jan Kučera
Hotel Stoh
Dobrý den pane Kučero,
výtah v hotelu nemáme.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat ,zda je na pokoji lednice. Pokud ne , je možnost někde uchovat jídlo pro roční dítě , popřípadě možnost ohřátí v mikrovlnce?
Děkuji
Dobrý den paní Maierová,
lednice na pokojích nemáme, a jídlo hostům také nemůžeme schovávat.
Co se týče ohřátí, tak to Vám rádi ohřejeme, to není problém.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy, neváhejte se na mne obrátit.
S pozdravem a přáním krásného dne
Lucie Kučerová