Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem nebo e‑mailem na rezervacezajecak@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování pro tři dospělé osoby,ale až
v květnu 2024,plánujete pobytové balíčky i na květen?
Penzion Zaječák
Dobrý den,
v této chvíli nevíme, zda budou balíčky v květnu.
Lenka Rode
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování ve vašem penzionu
12–14.2.2024 pro dvě osoby. Chtěla bych se zeptat, jestli by bylo možné
zaplatit částku 5000 Kč kartou benefit plus a 1000 Kč poslat zvlášť na
váš účet. Děkuji za odpověď Lenka Rode
Slevomat.cz
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Určitě není problém uhradit
část pobytu benefity. Stačí, když si zde: https://www.slevomat.cz/benefity
převede vaše benefitní body na kredity a zbytek doplatíte kartou :-) Mějte
moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování pro tři dospělé osoby,ale až v květnu 2024,plánujete pobytové balíčky i na květen?
Dobrý den,
v této chvíli nevíme, zda budou balíčky v květnu.