Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 14 dnů před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Provozovatel si vyhrazuje právo vyměnit loď za stejnou nebo lepší/vyšší úrovně.
Zákazníci ani jejich věci osobní potřeby a zavazadla nejsou
pojištěny.
Doporučujeme zákazníkovi, aby si ve vlastním zájmu uzavřel
příslušné pojištění pro cesty a pobyt a pojištění cestovních
zavazadel.
Za jakékoliv poškození, znečištění, potopení či ztrátu lodi
zodpovídá výhradně a jen zákazník. Zákazník rovněž výhradně a jen
zodpovídá za případné škody na zdraví svém i ostatních cestujících
na zapůjčeném plavidle (lodi). Hezký den, Ondra
Luboš Gembal
Dobrý den, je nutné vlastnit oprávnění pro řízení motorových člunů
(lodí) nebo nějaký podobný průkaz způsobilosti? Druhý dotaz se týká
pojištění zapůjčené lodě, pro případ „nehody“. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Luboši. Jak uvádíme přímo v nabídce v omezení:
K řízení lodi není potřeba žádné oprávnění, stačí platný
občanský průkaz a věk nad 18 let. S přáním krásného dne, Karel
Lucie
Dobrý den, může s námi na loď i pes?
Moc děkuji za informaci.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie,
děkujeme za Váš dotaz.
Psa je možné vzít za příplatek 200 Kč.
Hezký den,
Helena
Petra Pokorná
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat kolik Kč se dává ta kauce na tu loď
Petra…?datum kdy bysme chtěli loď pujcit si vybírám telefonicky nebo při
té objednávce?dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz. Vratná kauce činní 5 000 Kč.
Z vratné kauce budou při vrácení lodi odečteny spotřebované pohonné
hmoty (většinou cca 500–700 Kč, záleží, kolik najedete km, jestli
pojedete proti proudu i jaké budou povětrnostní podmínky). Termín si
rezervujte předem výhradně na e‑mailu kajutova.lod@gmail.com.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Jan Říčný
Dobrý den,objednal jsem si u Vás plavbu lodí,ale má to být dárek pro
dcerku.Nemohl jsem se zpětně dostat na způsob převzetí voucheru.Cena
k úhradě je bez tohoto dodání. Co bych měl dál udělat? Děkuji za
odpověď. Jan Říčný
Slevomat.cz
Dobrý den, Honzo. Děkuji za Váš dotaz. Voucher Vám automaticky přijde
po zaplacení do e-mailu, odkud si ho můžete vytisknout. Případně
v košíku označíte voucher tlačítkem „Tohle kupuji jako dárek“,
vyberete si dárkové balení a způsob doručení voucheru. Pokud si zpětně
přejete dárkové balení doobjednat, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. Pokud jste z Prahy, tak doporučuji
navštívit naši pobočku, kde Vám voucher vytiskneme,
případně i dárkově zabalíme. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ještě mi chybí odpověď na druhý dotaz. Jakým způsobem je řešeno případné poškození, resp. existuje nějaké pojištění pro případ nehody.
Dobrý den, Luboši,
podmínky poskytovatele si můžete přečíst zde.
Zákazníci ani jejich věci osobní potřeby a zavazadla nejsou pojištěny.
Doporučujeme zákazníkovi, aby si ve vlastním zájmu uzavřel příslušné pojištění pro cesty a pobyt a pojištění cestovních zavazadel.
Za jakékoliv poškození, znečištění, potopení či ztrátu lodi zodpovídá výhradně a jen zákazník. Zákazník rovněž výhradně a jen zodpovídá za případné škody na zdraví svém i ostatních cestujících na zapůjčeném plavidle (lodi). Hezký den, Ondra