Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v centru Karlových Varů s polopenzí, wellness a předepsanými procedurami
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Malta
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Malta
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Poloha přímo v centru – všude je to kousek
Přívětivost personálu (moc mily a usměvavý)
Čistota…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 30. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 1 osobu
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Dítě do 11,99 let – 700 kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba 1600 Kč/noc
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 50 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc (nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 30. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 osoby
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Dítě do 11,99 let – 700 kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba 1600 Kč/noc
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 50 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc (nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí a wellness
Termín
V období do 30. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 1 osobu
Strava: Polopenze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
- 1× welcome drink
- 1× káva a zákusek v restauraci hotelu Růže (naproti cca 15 metrů)
Wellness
- 1× částečná klasická masáž
- 1× parafínový zábal na ruce
- 1× perličková koupel
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Dítě do 11,99 let – 700 kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba 1600 Kč/noc
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 50 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc (nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí a wellness
Termín
V období do 30. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 osoby
Strava: Polopenze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
- 1× welcome drink pro oba
- 1× káva a zákusek v restauraci hotelu Růže (naproti cca 15 metrů) pro oba
Wellness
- 1× částečná klasická masáž pro osoby od 12 let
- 1× parafínový zábal na ruce pro osoby od 12 let
- 1× perličková koupel pro osoby od 12 let
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Dítě do 11,99 let – 700 kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba 1600 Kč/noc
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 50 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc (nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí, vstupní prohlídkou a procedurami
Termín
V období do 30. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 1 osobu
Strava: Polopenze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
- 1× welcome drink
- 1× káva a zákusek v restauraci hotelu Růže (naproti cca 15 metrů)
Lázeňské procedury
- Vstupní prohlídka u lékaře
- 15 procedur dle indikace lékařem
Ostatní služby
Vstupy
- 1× vstupenka do bazénu v Alžbětiných lázních (90 minut)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Dítě do 11,99 let – 700 kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba 1600 Kč/noc
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 50 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc (nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s polopenzí, vstupní prohlídkou a procedurami
Termín
V období do 30. 9. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 osoby
Strava: Polopenze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
- 1× welcome drink pro oba
- 1× káva a zákusek v restauraci hotelu Růže (naproti cca 15 metrů) pro oba
Lázeňské procedury
- Vstupní prohlídka u lékaře pro oba
- 15 procedur dle indikace lékařem pro oba
Ostatní služby
Vstupy
- 1× vstupenka do bazénu v Alžbětiných lázních (90 minut)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Dítě do 11,99 let – 700 kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba 1600 Kč/noc
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 50 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc (nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Lázeňský trojúhelník má vždy tři strany: skvělé jídlo, úžasný relax a komfortní bydlení.
A přesně to si užijete v hotelu Malta, který stojí v srdci lázeňského města Karlovy Vary. Hotel byl v roce 2012 kompletně rekonstruován a nadchne vás jeho moderní styl a praktické zařízení. Na dosah budete mít nejen všechny památky a obchody, ale také proslulé lázeňské kolonády. Slavný místní nápoj můžete objevovat v Muzeu Jana Bechera, vystoupat na rozhlednu Diana či najít svůj klid v japonské zenové zahradě.
Pokoje s výhledem na kolonádu a polopenze či plná penze
Zabydlíte se v pohodlném pokoji podle počtu osob, z většiny z nich je okouzlující výhled na lázeňskou kolonádu. Samozřejmostí je samostatná koupelna se sprchou a toaletou, LCD televize, připojení k Wi‑Fi a také minichladnička, kterou vám na požádání (za poplatek) naplní minibarem. Vybrat si můžete varianty s polopenzí i plnou penzí – veškeré jídlo si vždy naberete z bohatého bufetu v hotelové restauraci.
Wellness a procedury předepsané lékařem
Podle vybrané varianty si také budete užívat wellness – částečnou klasickou masáž, perličkovou koupel a parafín na ruce. V nabídce je i možnost se vstupní prohlídkou lékařem, který vám individuálně předepíše 15 procedur, které jsou pro vás nejvhodnější. Těšit se můžete např. na magnetoterapii, reflexní masáž, elektroléčbu, oxygenoterapii, lymfatickou masáž či biolampu.