Do části „Poznámka“ uveďte kódy zakoupených voucherů.
Každá cestující osoba musí mít vlastní kód voucheru.
Rezervace vám bude potvrzena a na e‑mail dostanete smlouvu o zájezdu.
Pokyny k zájezdu jsou zasílány cca 7 dní před zahájením zájezdu. V případě, že by vám pokyny doručeny nebyly, je nutné se informovat na zákaznické lince +421 911 594 464 (v pracovních dnech v 9–17 hod.).
Potvrzení smlouvy s CK je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CK.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v maximální lhůtě 24 hod. od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci kuponu se storno řídí VOP CK Adria Travel.
Dobrý den, mohu vědět v kolik hodin je nástup v Brně v termínu
od 4.7?
Slevomat.cz
Dobrý den, Deniso. Děkuji za Váš dotaz. Konkrétní čas a místo
nástupu Vám bude upřesněno v podrobných instrukcích, které Vám zašle
cestovní kancelář před odjezdem do e-mailu. Přeji Vám hezký den. Matěj,
Slevomat.cz
Drobecekjara Drobecekjara
Dobry den, mám dotaz, dá se celý pobyt platit sodex kartou?
Slevomat.cz
Dobrý den, jedná se o kategorii Cestování. Pokud jsou vaše benefity na
tuto kategorii nastavené, můžete zakoupit. Více se však o benefitech
dozvíte ZDE. S přáním krásného dne, Karel
Lenka
Dobrý den,
kde je umístěný hotel, ve kterém budeme ubytovaní? Dá se z něho rozumně
(metro, mhd..) dostat do centra v případě, že bychom nechtěli navštívit
Disneyland, ale samostatně navštívit nějaké památky v centru?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, hotel se nachází v centru města. K dispozici je dále
autobus, který bude k dispozici během celého zájezdu. Klienti, kteří
nenavštíví Disneyland, zůstávají ve městě v rámci programu prohlídek
s průvodcem. Pokud byste měla více dotazů, tak neváhejte kontaktovat
přímo cestovní kancelář na zajazdy@traveladria.eu, nebo
na +421 911 594 464. Přeji vám krásný den, Honza
Dom
Dobrý den prosím vás moc se v tom nevyznám…potřeboval bych…celkovou
částku…pro 2× Dospělí 2× děti (5let…a…11let…) Děkuju
Slevomat.cz
Dobrý den, Dome.
Jedná se o voucher pro jednu osobu. Cena za voucher se liší dle termínu,
který si zvolíte, aktuálně jsou na výběr dva termíny. Cena zájezdu je
jednotná jak pro dospělého, tak pro dítě. Je nezbytné, zkontrolovat
příplatky v nabídce. V případě, že pojedete 4 osoby, je potřeba
zakoupit 4 vouchery. Bohužel Vám nedokážeme spočítat celkovou částku za
všechny členy, jelikož nevíme, ve kterém termínu, nebo které památky
byste rád navštívil. V příplatcích najdete všechny ceny za vstupy apod.
S přáním krásného dne, Karel
Jarda
Dobrý den,
dívám se na ty příplatky a pobytovou taxu chápu, ale proč by se mělo
platit Vstup do centra města a parkovné: 20 €/os.? + Palivový příplatek:
15 €/os. (vlivem zvýšení pohonných hmot)?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jardo. Váš dotaz právě ověřuji u poskytovatele služby.
Prosím o strpení. S přáním krásného dne, Karel
IVETA PECHROVÁ
Dobrý den , jak si zarezervuji všechny vstupenky ? U vás nebo až na
místě ? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. V rozkliknuté variantě v „Jak
uplatnit“ je popsán přesný postup, jak zakoupený voucher uplatníte. Je
nezbytné, provést registraci do 24 hodin od zakoupení voucheru. S přáním
krásného dne, Karel
Věra
Dobrý den, chtěla bych jet s dcerou na tento zájezd do Paříže
s návštěvou Disneylandu kde najdu ceny vstupů na památky a Disneylandu?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Krásný den, Věro, děkuji vám za dotaz. Ceny naleznete v záložce
„Příplatky“, kde je vše rozepsané :-) Mějte moc hezký den,
Kristýna
Aleš Bořil
Dobrý den v kolik je odjezd z Jihlavy?
Adria Travel s.r.o.
Dobrý deň pán Aleš, nástupné miesta mame Praha, Plzeň a Brno. Jihlavu
žiaľ nie
s pozdravom Andrea
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu vědět v kolik hodin je nástup v Brně v termínu od 4.7?
Dobrý den, Deniso. Děkuji za Váš dotaz. Konkrétní čas a místo nástupu Vám bude upřesněno v podrobných instrukcích, které Vám zašle cestovní kancelář před odjezdem do e-mailu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz