Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, předpokládám, že poplatky (taxa za ubytování, parkování)
lze platit taky kartou? Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Mário, děkuji vám za dotaz. Ano, na hotelu je možné platit
kartou :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Monika
Dobrý den, jsou na pokojích župany?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Hezký den, Moniko, děkuji Vám za dotaz. Dle dostupných informací, které
naleznete přímo v nabídce jsou na pokojích ručníky do koupelny
i k bazénu vč. tašky na bazénové ručníky. Doporučím Vám se na
případnou možnost zapůjčení županů doptat na recepci hotelu. :-)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Josef Kvapil
Dobrý den,
můžete mi, prosím, vysvětlit, jak je možné, že během pár hodin se za
stejný termín na stejný pokoj zvýšila cena skoro o 1 000 Kč?
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe. V případě nejasností nás kontaktujte na
slevomat.cz/kontakt, kde se s Vámi podíváme na přesné nastavení
nabídky a konečnou cenu. Takto nelze určit, kde se stala chyba, nebo
nedorozumění. S přáním krásného dne, Karel
Alena Prusková
Dobrý den,ráda bych si objednala ten větší apartmán pro 4 dospělé a
4 děti (2,6,2deti staré 7 měsíců _ dvojčátka) od 2.7. do 6.7.
2023 tj.4 noci. Jedná se o rodinu se 4 dětmi a prarodiče. Nabídka pro
apartmán nabízí možnost jen 4 dospělí a 3 děti. Dvojčátka a 2 leté
dítě jsou bez nároku na lůžko. Postýlky pro dvojčátka si dovezeme. Je
možné si u vás zakoupí tento apartmán? Je možné objednat apartmán
jednopodlažní a s ohledem na kočárek pro dvojčátka, tak umístění
v přízemí Tento hotel nás nadchl svým vybavením i polohou. S pozdravem
a přáním hezkého dne A. Pruskova
Slevomat.cz
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, ale v tomto
počtu není možné se na jednom pokoji ubytovat, proto už není možné ani
další osobu přidat do objednávky. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký
den, Kristýna
Ludmila Krupková
Dobrý den je to i pro vozíčkáře a bazén děkuji za odpověd
Slevomat.cz
Dobrý den Ludmilo, děkuji za Váš dotaz. Hotel není bezbariérový.
Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Ondřej K
Dobrý den, v detailu píšete, že „Dítě je zdarma bez nároku na
lůžko, stravu a služby“, ale u stravy zároveň, že polopenze je pro
všechny. Jak to tedy je?
Za děti (2 a 5 let) budu muset něco u snídaně/večeře doplácet? Stejně
tak jim budu muset kupovat zvlášť vstup do bazénu?
Děkuji za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ondřeji, děkuji vám za upozornění a dotaz. Pozměníme text
nabídky, aby to bylo jasné. Jedno dítě je úplně zdarma, v resortu je
bufet a i ten má dítě spolu s bazénem zdarma. Obě děti si přidejte
normálně do objednávky a cena se vypočítá automaticky díky online
rezervačnímu kalendáři. Nebudete muset už nic doplácet. Stačí zadat
2 dospělí, 2 děti a jejich věk. Pak už jen hurá na výlet! Přeji
pěkný den, Honza
Naďa Jadrná
je možnost ubytování se psem, mám kokršpaněla
Slevomat.cz
Dobrý den, Naďo, děkuji za dotaz. Ubytování se psem je možné. Tuto
informaci naleznete v sekci Příplatky. Za domácí zvířata se připlácí
100 PLN/noc. Přeji vám pěkný den, Honza
Josef Houdek
Možnost ubytování je až od 16hod.?Děkuji.
Slevomat.cz
Krásný den, Josefe, děkuji vám za dotaz. Ano, ubytovat se je možné od
16:00.Mějte moc hezký den, Kristýna
Markéta
Dobrý den, dá se parkovat jinde než u hotelu. Cena mi přijde přehnaná.
Děkuji za info
Slevomat.cz
Krásný den, Markéto, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale bohužel
nemáme přesné informace o parkování v okolí. Dle map jsem dohledala
hlídaná parkoviště v okolí hotelu, bohužel však ceník nikoliv. Děkuji
a mějte moc hezký den, Kristýna
Jana Daňová
Dobrý den, prosím Vás v hodnocení uvádí že se platí dost velký
poplatek za závěrečný úklid. V příplatkách to není uvedeno. Můžete
mi říct jak to tedy je? Děkuji
Slevomat.cz
Hezký den, Dano, děkuji Vám za dotaz. Poplatek za závěrečný úklid je
zahrnut již v ceně pobytu, na místě se proto nic dalšího nedoplácí. :-)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Lukáš Sedláček
Dobrý den, ve shrnutí nakupu jsou večeře 15–19 v popisku pod nabídkou
dole máte večeře zase 15–18hod tak kde je pravda? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši. Děkuji za Vaši zprávu. Večeře se vydává do
19:00. V textu se jednalo o překlep, děkujeme tedy za upozornění. Nyní je
už chyba opravena. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
JAP
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den. Děkujeme za Váš dotaz. Parkování u hotelu je možné za
poplatek 50 PLN/den. Parkovné se platí přímo při příjezdu na hotel.
Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, předpokládám, že poplatky (taxa za ubytování, parkování) lze platit taky kartou? Děkuji
Krásný den, Mário, děkuji vám za dotaz. Ano, na hotelu je možné platit kartou :-) Mějte moc hezký den, Kristýna