Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
Ráda bych se zeptala, jak vypadá Apartmá junior suite? V popisu zde na
Slevomatu je uvedeno, že v něm je ložnice a obývací část s pohovkou.
Jsme pár s malým synem a rádi bychom měli dvě místnosti na večer, když
dítě usne v ložnici. Dle popisu zde by byl tento pokoj ideální. Nicméně
na stránkách hotelu je Apartmán Junior Suite popsaný jako apartmán se
dvěmi ložnicemi, což je pro nás ale už zbytečné.
Případně bych Vás ráda poprosila o zaslání hotelů, které nabízejí
takový apartmán, který hledáme. Děkuji,
Tereza
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, milá Terezo. Děkujeme Vám za Váš dotaz! Junior Suite se
skládá z jedné ložnice s manželskou postelí a jednoho obývacího
pokoje, který lze přeměnit/využít jako další ložnici, jelikož se zde
nachází rozkládací pohovka. Ohledně ostatních nabídek nás neváhejte
oslovit na emailové adrese info@zanzo.cz. S přáním
hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Marie
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je možné se ubytovat se psem?
Předem děkuji za odpověď.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, milá Marie. Děkujeme za Váš dotaz! Ano, je možné si s sebou
přivést domácí mazlíčky, avšak je potřeba zaplatit poplatek 18 €/noc
(za každého mazlíčka). S přáním hezkého dne, CK Zanzo –
Magdaléna
Martin Kufa
Dobrý den, můžete mi zjistit, jestli voda v bazénu je klasická
s chlorovou úpravou nebo jestli se jedná o slanou vodu (slanou úpravu)?
Děkuji Kufa
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, pane Kufo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Voda
v bazénu je klasická, tedy bazén je sladkovodní (nejedná se o slanou
úpravu). S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Jílková
Dobrý den. Manžel je na invalidním vozíku. Je hotel bezbariérový? Je
k dispozici bezbariérový pokoj? Děkuji za odpověď
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Jílková. Zdravíme Vás srdečně z CK Zanzo a děkujeme
Vám za dotaz. Bohužel tento hotel není bezbariérový. Zde
přikládám odkaz na veškeré pobyty, které jsou bezbariérové. S přáním
hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Mik
Dobrý den, má bazén a wellness prostory nějaké věkové omezení vstupu
pro děti? Máme dvě (3 a 1 rok). Pak jsem se ještě chtěl zeptat na all
inclusive – nenašel jsem informaci o oběděch. Děkuji.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, pane Miku,
vstup Vašich dětí do wellness prostorů není nijak věkově omezeno –
vstup je na Vaši zodpovědnost a uvážení. Také je nutná určitá výbava
dítěte (rukávky, plavky atd.).
Co se stravy týče, obědy nejsou zahrnuty, pouze ve formě salátových barů
a drinků.
Děkujeme Vám a přejeme Vám krásný den,
Eliška
Iva F.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to s dopravou do hotelu
(v jednom hodnocení bylo uvedeno, že se k hotelu cestuje lanovkou). Jedná
se o kabinovou lanovku? Máme dvouletou dceru. Jeli bychom autem – jak je to
s parkováním a vzdálenosti parkoviště od hotelu? Děkuji IF
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Ivo,
k tomuto hotelu se žádnou lanovkou necestuje. Doporučujeme cestovat do
Gosau přímo autem. Parkování je přímo u hotelu nebo případně při
plné kapacitě poblíž na vyhrazené hotelovém parkovacím místě.
Přeji hezký den,
Eliška
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Ráda bych se zeptala, jak vypadá Apartmá junior suite? V popisu zde na Slevomatu je uvedeno, že v něm je ložnice a obývací část s pohovkou. Jsme pár s malým synem a rádi bychom měli dvě místnosti na večer, když dítě usne v ložnici. Dle popisu zde by byl tento pokoj ideální. Nicméně na stránkách hotelu je Apartmán Junior Suite popsaný jako apartmán se dvěmi ložnicemi, což je pro nás ale už zbytečné.
Případně bych Vás ráda poprosila o zaslání hotelů, které nabízejí takový apartmán, který hledáme. Děkuji,
Tereza
Dobrý den, milá Terezo. Děkujeme Vám za Váš dotaz! Junior Suite se skládá z jedné ložnice s manželskou postelí a jednoho obývacího pokoje, který lze přeměnit/využít jako další ložnici, jelikož se zde nachází rozkládací pohovka. Ohledně ostatních nabídek nás neváhejte oslovit na emailové adrese info@zanzo.cz. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna