Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte ihned po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@vyhlidkahotel.cz, zároveň nahlaste kód voucheru.
Garance platební kartou: Při příjezdu host souhlasí s poskytnutím údajů o své platební kartě jako garancí proti případným škodám (nejedná se o předautorizaci).
Saunu a masáže si objednejte již při rezervaci pobytu na recepce@vyhlidkahote.cz. Dotazy vám zodpoví na tel. +420 725 456 464.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Maximální počet přistýlek na pokoji: 1
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Postýlka k dispozici zdarma pro děti do 1,9 let (po předchozí domluvě)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chci se zeptat jestli si předem můžeme rezervovat čas
využití vířivky a bazénu a nebo je wellness otevřeno pro všechny? Před
nějakou dobou totiž byl voucher vždy s privátním wellness na určitý
čas, tak si nejsem jistá, jestli mám volat a rezervovat čas wellness (pokud
ne, bude vůbec možné wellness využít vzhledem k množství lidí?)
Ještě se chci zeptat ohledně slevy na Stezku korunami stromů, získáme
k tomu informace na recepci při příjezdu nebo jak slevu budeme moci
uplatnit? Předem děkuji za informace.
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, Kristýno, děkujeme za dotaz. Nabízíme vouchery na pobyt, kde je
wellness k dispozici neomezeně a jeho rezervace tudíž není nutná. Dále
nabízíme vouchery pouze na wellness (bez ubytování) a tudíž rezervace
wellness nutná je. Pokud si přejete zakoupit voucher na ubytování, tak
bazén a vířivka jsou zde k dispozici neomezeně a kompletně v ceně
voucheru. Lístky na Stezku lze vyžádat na hotelové recepci, kde obdržíte
veškeré informace a slevu 8%. Hezké dny! Hotel Vyhlídka
Marie Slámová
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je v rámci pobytu i sauna zdarma nebo zda
nabízíte pouze privátní saunu s onou 50% slevou. Děkuji. MS
Slevomat.cz
Krásný den, Marie, děkuji vám za dotaz. Sauna není součástí
balíčku. V rámci balíčku máte 50% slevu na privátní vstup do sauny.
Mějte moc hezký den, Kristýna.
Lucie
Dobrý den, je možnost i bezlepkové stravy?
Děkuji Vám, Lucie
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, Lucie,
ano, bezlepková strava je u nás možná, stačí se domluvit na recepci.
S pozdravem z Krkonoš, hotel Vyhlídka!
Daniela Hermanová
Dobrý den, máme dvě děti, 12 let a tři roky..avšak už teď víme,že
malý bude spát s námi… tudíž nepotřebujeme 4. Lůžko…jak
postupovat…stravu by jsme doplatili na místě.
Děkuji
Slevomat.cz
Hezký den, Danielo, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale dle naší
nabídky je možné ubytovat pouze 3 osoby a jedno dítě do 2,9 let
s rodiči na lůžku a bez stravy, které má pobyt zdarma. Případně je
nutné si před zakoupením voucheru ověřit volné kapacity u poskytovatele
služby a děti uvést až do poznámky. Děkuji za pochopení a přeji hezký
zbytek dne, Tereza
Nikola Janoušková
Dobrý den, v popisu voucheru je uvedeno parkování zdarma, ale
v hodnocení jsem viděla, že je účtován poplatek 200 Kč/den, co je tedy
správně? Děkuji za odpověď, Nikola.
Hotel Vyhlídka
Dobrý den, paní Janoušková,
aktuálně nabízíme parkování pro naše hosty zdarma.
Monika Mandincová
Dobrý den, mohla bych sodexo kartou zaplatit na místě a objednat termín
závazně po telefonu?
Hotel Vyhlídka
Vážená paní Mandincová, bohužel tento způsob rezervace možný není.
Sodexo kartu uplatnit lze, ale je třeba zkoupit voucher online zde na
Slevomatu. Děkujeme.
Darina
Dobrý den, chceme dát voucher jako dárek, obdarovaní mají maloinkou
čivavu, mohou si ji vzát sebou? Děkuji za odpověď, Darina
Slevomat.cz
Hezký den, Darino, děkuji za Váš dotaz. Ano, domácí mazlíčci jsou
vítáni, poplatek za ně je 400 Kč/noc. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, chci se zeptat jestli si předem můžeme rezervovat čas využití vířivky a bazénu a nebo je wellness otevřeno pro všechny? Před nějakou dobou totiž byl voucher vždy s privátním wellness na určitý čas, tak si nejsem jistá, jestli mám volat a rezervovat čas wellness (pokud ne, bude vůbec možné wellness využít vzhledem k množství lidí?)
Ještě se chci zeptat ohledně slevy na Stezku korunami stromů, získáme k tomu informace na recepci při příjezdu nebo jak slevu budeme moci uplatnit? Předem děkuji za informace.
Dobrý den, Kristýno, děkujeme za dotaz. Nabízíme vouchery na pobyt, kde je wellness k dispozici neomezeně a jeho rezervace tudíž není nutná. Dále nabízíme vouchery pouze na wellness (bez ubytování) a tudíž rezervace wellness nutná je. Pokud si přejete zakoupit voucher na ubytování, tak bazén a vířivka jsou zde k dispozici neomezeně a kompletně v ceně voucheru. Lístky na Stezku lze vyžádat na hotelové recepci, kde obdržíte veškeré informace a slevu 8%. Hezké dny! Hotel Vyhlídka