Polské Krkonoše, Karpacz: resort v alpském stylu, neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, v některých odpovědích píšete, ze na pokoji jsou zupany a
ve druhé odpovědi, ze zupany nejsou, ale jen osusky. Jak to tedy je, jsou
zupany na pokoji pro každého nebo se někde daji půjčit?
A ještě chci zjistit, jestli jsou pokoje a restaurace a wellnes v jedne
budově?
Děkuji
Dzień dobry, w każdym pokoju powinniście państwo znależć dwa szlafroki
i dwie pary kapci. Jeśli nie znajdziecie ich Państwo w szafie, prosimy
zgłosić się do recepcji – od razu dostarczymy wszystko do apartamentu.
Z wyrazami szacunku, Tremonti Ski & Bike ResortDobrý den, v každém
pokoji byste měli najít dva župany a dvě páry pantoflí. Pokud je nenajdete
ve skříni, prosím, obraťte se na recepci – okamžitě vám všechno
dodáme do apartmánu.
S pozdravem,
Tremonti Ski & Bike Resort
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak je to v hotelu s jazykem, aby nebyl problém s komunikací, když jsem viděl například menu v AJ a PL? Chceme sem poslat rodiče, ale bohužel nemluví AJ ani Polsky umí tedy obsluha česky, když je to kousek od hranic?
Dobrý den, Janku. Děkuji za Váš dotaz. Personál hovoří německy, anglicky a polsky. Může se stát, že někdo z personálu bude umět trochu česky, ale nelze na to v zahraničí spoléhat. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
je možné čerpat tento pobyt s příspěvkem FKSP? Potřebovala bych vystavit
fakturu na zaměstnavatele.
Předem děkuji za radu.
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli je lednička v apartmánu de Lux. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Ano, lednička je k dispozici :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli apartmán de Lux má zvlášť ložnici a ve vedlejší místnosti je kuchyňský kout.Snídaně a večeřie jsou bufetové? Děkuji za odpověďi.
Dobrý den, Lucie, děkuji za dotaz. V apartmánu de Luxe je v kuchyňském koutu pouze kávovar, čajová souprava, minibar a filtrovaná voda. Kompletní vybavení pokoje spolu s fotkami si můžete rozkliknout přímo v pokoji, který vás zajímá. Můžete si i zobrazit fotky a rozhodnout se jaký pokoj zvolit. V apartmánu de Luxe vidím, že je ložnice zvlášť. Ano snídaně a večeře jsou bufetové. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, mohla bych poprosit o potrzená zda venkovní bazén bude
v termínu 5.- 8/2023 již v provozu?
V nabídce se píše o celoročním provozu ale minulý víkned bazén nebyl
otevřený.
Předem děkuji
Dobrý den, paní Krátká, děkuji vám za dotaz. Mám potvrzení od hotelu, že bazén byl krátkodobě uzavřen z důvodu mimořádné opravy. Všechno je ale už opět funkční, nemusíte se tedy bát, že by taková situace nastala. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, četla jsem, že župany na pokoji nejsou. Jsou tedy k dispozici
volně pro hosty někde ve Wellness zóně? Například v převlékárně nebo
je nutné přivézt župany vlastní?
Děkuji.
Dobrý den, Lucie. Na pokojích jsou k dispozici župany. Pokud by chyběly, kontaktujte prosím recepci na místě. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jsou v okolí ještě v provozu lyžařská vleky?
Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V tuto chvíli je v provozu jeden vlek. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
s manželem jsem vegetariáni. Váš resort se nám moc líbí a rádi bychom
k Vám zavítali. Chtěli bychom polopenzi, je to možné takto upravit
stravu?
Děkuji Iva Wronka
Krásný den, Ivo, děkuji vám za dotaz. V případě speciální úpravy jídelníčku kontaktujte prosím přímo resort na tel. +48 75 769 60 00 či e-mailu recepcja@tremonti.pl, kde se společně domluvíte na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Máme zakoupený pobyt koncem března. Chtěla jsem se zeptat, zda je na pokoji k dispozici župan pro každého? Děkuji
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Župany k dispozici v apartmánu nejsou, k dispozici máte ručníky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, nemůžeme nikde dohledat časy stravování u polopenze. Děkuji moc. Hezký den.
Hezký den, Veroniko, děkuji Vám za dotaz. Informaci jsem si ověřila u poskytovatele služby a snídaně probíhají od 7:00 do 10:30, večeře od 17:00 do 21:00. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, jsou v blízkém okolí běžecké tratě? Děkuji Honza
Dobrý den, Honzo. Mám informaci od hotelu, že se v jeho okolí nenachází žádné běžecké tratě. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Chci se zeptat zda může byt u Vás pes? Děkuji. Pěkný den Radek.
Hezký den, Radku, děkuji za Váš dotaz. Ano, domácí mazlíčci jsou vítáni, poplatek za ně činí 70 PLN/den. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
Chci se zeptat ohledně ubytování na wellnes s malým mimčem, máme
osmiměsíčního prcka, tak by nás zajímalo jak to tam chodí, zda muže
s námi jít na wellnes, popřípadě jestli tam můžeme zaparkovat
s kočárkem, nebo jestli tam je tohle zakázané ?
Děkuji
Dobrý den, Davide. Děkujeme za Váš dotaz. Co se týče lázní, kde probíhají procedury nebo masáže, zde není dostatek místa pro odložení kočárku pro dítě. Při procedurách a masáží není vstup dětem povolen, ale pokud jde o vnitřní a venkovní bazén, tak to problém není. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné získat cenu také za jednu dospělou osobu? V nabídce se mi zobrazuje cena stejná za jednu i za dvě dospělé osoby. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale nabídka je koncipována pro dvě osoby. Můžete nabídku využít i jednotlivě, cena však zůstane neměnná. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna