Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 725 732 890 nebo e‑mailem na ubytovani@peklocertovina.cz.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 725 732 890 nebo e‑mailem na ubytovani@peklocertovina.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Dobré vědět: Peklo Čertovina a hotel Podlesí jsou od sebe vzdálené cca 20 km.
Rezervaci můžete 30 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 30 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chci se zeptat, při rozkliknutí sekce děti píšete, že
dítě je do 2,9 let zdarma. Ale při objednání když zadávám děti –
2 roky a 0 let (3 měsíční miminko) tak mi tak vyskakuje příplatek za
dítě a to cca 2000 Kč za dvě noci. Mohu se zeptat z jakého to je důvodu?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Karolíno. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud plánujete pobyt pro
2 dospělí a 2 děti, tak zdarma se započítá pouze 1 dítě do 2,9 let
(bez nároku na lůžko, stravu a služby). Další dítě se tedy již už
platí dle nastaveného ceníku ať je jeho věk jakýkoliv. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, při rozkliknutí sekce děti píšete, že dítě je do 2,9 let zdarma. Ale při objednání když zadávám děti – 2 roky a 0 let (3 měsíční miminko) tak mi tak vyskakuje příplatek za dítě a to cca 2000 Kč za dvě noci. Mohu se zeptat z jakého to je důvodu? Děkuji.
Dobrý den, Karolíno. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud plánujete pobyt pro 2 dospělí a 2 děti, tak zdarma se započítá pouze 1 dítě do 2,9 let (bez nároku na lůžko, stravu a služby). Další dítě se tedy již už platí dle nastaveného ceníku ať je jeho věk jakýkoliv. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz