Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Dětská postýlka pro dítě do 2,9 let: 8 €/noc (na vyžádání předem)
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možná nějaká doprava z/na letiště Tivat..?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano. Děkuji za Váš dotaz. Doprava z/na letiště není
v ceně voucheru a je zcela na cestujících. Na letišti lze využít taxi
službu nebo se případně zkuste domluvit individuálně s provozovatelem
ubytování. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Petr Čep
Dobrý den, je možné sebou vzít psa? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Děkuji za Váš dotaz. Psa je s sebou možné vzít
pouze po předchozí domluvě s provozovatelem (office@daviddv.me, +382
68 132 077). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Anna Pálková
Dobrý den, jaká je doprava do apartmánů v Černé Hoře?
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Děkuji za Váš dotaz. Jedná se o nabídku ubytování,
kde je doprava vlastní a není zahrnutá v ceně. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možná nějaká doprava z/na letiště Tivat..?
Děkuji.
Dobrý den, Ivano. Děkuji za Váš dotaz. Doprava z/na letiště není v ceně voucheru a je zcela na cestujících. Na letišti lze využít taxi službu nebo se případně zkuste domluvit individuálně s provozovatelem ubytování. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz