Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 908 706 121 nebo e‑mailem na recepcia@ostredok.sk
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
v tomto voucheru polopenze, v případě dvě noci, je 2× večeře a 2×
snídaně? Děkuji
Hotel Ostredok***
Dobrý den, Vas pobyt zacina vecerou a konci ranajkami. Ak si vyberiete pobyt na
dve noci, mate 2 x vecere a 2 x ranajky
JK
Dobrý den,
je v tomto hotelu výtah pro hůře pohyblivé osoby?
Děkuji za odpověď . J.Kleinová
Hotel Ostredok***
Dobry den, pri poziadavke o rezervaciu izieb na prvom poschodi Vam vieme
priradit izbu na prvom poschodi. Vytah zial na hoteli nemame, izby nie su
bezbarierove.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v tomto voucheru polopenze, v případě dvě noci, je 2× večeře a 2× snídaně? Děkuji
Dobrý den, Vas pobyt zacina vecerou a konci ranajkami. Ak si vyberiete pobyt na dve noci, mate 2 x vecere a 2 x ranajky