Změna termínu je možná z obou stran. Po domluvě si přeložíte termín na e-mailu: info@exex.cz. Změna termínu je možná pouze po domluvě, jinak voucher propadá.
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín události v závislosti na počasí. V takovém případě vás personál bude o změně informovat, voucher není možné stornovat ani refundovat.
Prosím proč nejsou termíny vypsány více dopředu? Sleduji termíny pro
uplatnění vouchru už několik měsíců, ale většinou se nám to časově
nehodí, nebo je už termín obsazený a snad vše je v týdnu. Třeba na
říjen tam jsou 4 termíny dne 9.10. (pondělí), již vše obsazeno a na
19.10. (čtvrtek) 2 termíny, volná jsou poslední 2 místa, bohužel tento
den nemohu. Toto nebylo u akce uvedeno, voucher nestihnu uplatnit.
David Kovařík
Dobrý den, na stránkách kde vidíte termíny, je napsáno „POKUD NENAJDETE
TERMÍN, NAPIŠTE PÁR TERMÍNŮ, KTERÉ SE VÁM HODÍ TAKÉ NA INFO@EXEX.CZ, DOSTANE SE TO
K PRŮVODCI CO TAM LIDI VODÍ A DOMLUVÍ SE S VÁMI.“ Děkuji David,
exex
Jitka
Dobrý den, je možné kurz absolvovat i ve skupině 4 osob? Nikde jsme se
nedocetla maximální/minimální kapacitu kurzu. Děkuji za informace
David Kovařík
Dobrý den, chodí se s max. 5 osobami. Více info na info@exex.cz Děkuji David,
exex
Michaela Plháková
Dobrý den,
je zde uvedeno, že kurz není vhodný pro děti do 15 let. Na stránkách, kde
se provádí rezervace je však uvedeno, že kurz je vhodný i pro děti od
6 let. Chtěl bych absolvovat kurz s 13 letým synem. Bude to
problém? Děkuji
David Kovařík
Dovrý den, záleží na fyzických schopnostech a dovednostech dítěte.
Některé děti lezou na stěnách a skalách od 4 let, tak jim nedělá
problém lézt na ferratách kdekoliv. 13 leté dítě je v pohodě, ale
spíše bych vybral Děčín, je tam větší variabilita obtížnosti cest od
A do E. Nebo prosím napište na info@exex.cz, připravuji další
lokality vhodné pro děti. Děkuji David, exex
Robert Hora
Dobry den,
chtěli bychom takto zkusit naši první ferratu. Nemáme žádné vybavení.
Bude možnost zapůjčit? (jde nám o Slánskou Ferratu).
(když nevím, jestli to bude náš koníček do budoucna, nechci vybavení
nakupovat).
Děkuji za info, Robert.
Slevomat.cz
Dobrý den, Roberte. Děkuji za Váš dotaz. Ano, zapůjčení veškerého
základního technického vybavení je v ceně voucheru. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Tereza Kadlecová
Dobrý den, budou prosím vypisovány ještě další termíny, případně
kdy? Na webu poskytovatele jsou všechny termíny obsazeny.
Děkuji
David Kovařík
Dobrý den, termíny na Slánskou horu jsou vypisovány po emailu na info@exex.cz, kam napíšete
2–3 termíny, které se vám hodí a pak se vám ozve horský průvodce a
vypíše vám termín, na který se zarezervujete. Děkuji a přeji hezký den
David, exex
Ivana Havlíčková
Dobrý den, je tam nějaká možnost WC? ToiToi, nebo jen „za
keříčkem“? :-)
Slevomat.cz
Hezký den, Ivano, děkuji Vám za dotaz. Bohužel žádná podobná možnost
ve formě veřejných toalet zde není. S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Romana Ratková
Dobrý den, před chvilkou jsem koupila voucher, ale omylem jsem koupila pro
dvě osoby a potřebuji pro tři. Je možné koupit teď pro tři a vystornovat
a vrátit peníze za ty dvě osoby?
Slevomat.cz
Krásný den, Romano, děkuji vám za dotaz. V tomto případě prosím
kontaktujte naše kolegy ze zákaznické péče zde: https://www.slevomat.cz/kontakt :-)
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím proč nejsou termíny vypsány více dopředu? Sleduji termíny pro uplatnění vouchru už několik měsíců, ale většinou se nám to časově nehodí, nebo je už termín obsazený a snad vše je v týdnu. Třeba na říjen tam jsou 4 termíny dne 9.10. (pondělí), již vše obsazeno a na 19.10. (čtvrtek) 2 termíny, volná jsou poslední 2 místa, bohužel tento den nemohu. Toto nebylo u akce uvedeno, voucher nestihnu uplatnit.
Dobrý den, na stránkách kde vidíte termíny, je napsáno „POKUD NENAJDETE TERMÍN, NAPIŠTE PÁR TERMÍNŮ, KTERÉ SE VÁM HODÍ TAKÉ NA INFO@EXEX.CZ, DOSTANE SE TO K PRŮVODCI CO TAM LIDI VODÍ A DOMLUVÍ SE S VÁMI.“ Děkuji David, exex