Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Dovolená v Rimini: snídaně, pláž 250 m od hotelu, bazén i noc zdarma
Nenechte si ujít nové nabídky podniku CK Zanzo od Slevomatu
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku CK Zanzo od Slevomatu
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Jsme pro vás na telefonu po-pá od 8:30 do 17:00
Termín
V období do 10. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- Volný vstup do hotelového venkovního bazénu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 1,9 let mají pobyt zdarma.
- Další děti mají pobyt se slevou.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 12 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 10 €/den (požadavek na pobyt s mazlíčkem zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 2. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- Volný vstup do hotelového venkovního bazénu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 1,9 let mají pobyt zdarma.
- Další děti mají pobyt se slevou.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 12 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 10 €/den (požadavek na pobyt s mazlíčkem zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Mimosezóna – dlouhý pobyt (1 noc zdarma)
Termín
V období do 10. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- Volný vstup do hotelového venkovního bazénu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 1,9 let mají pobyt zdarma.
- Další děti mají pobyt se slevou.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 12 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 10 €/den (požadavek na pobyt s mazlíčkem zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 25. 8. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- Volný vstup do hotelového venkovního bazénu
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Až 2 děti do 1,9 let mají pobyt zdarma.
- Další děti mají pobyt se slevou.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 12 €/den. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 2 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 10 €/den (požadavek na pobyt s mazlíčkem zadejte do poznámek během objednávky)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Do Rimini za maxi pohodou!
Hřejivé slunce, nohy zabořené v písku a uklidňující šumění vln. Už se nemůžete své příští dovolené ani dočkat? Vydejte se do italského Rimini, kde se o vaše ubytování postará 3* Adria Nuova Hotel. Každé ráno si pochutnáte na bufetové snídani a přes den si užijete spoustu vodních radovánek v hotelovém bazénu nebo v moři – písečnou pláž budete mít od hotelu jen 3 minutky chůzí!
Tak na co ještě čekáte? Sbalte saky paky, nový plavkový set i opalovací krém a hurá za mořem!
Tip: V nabídce je navíc parádní varianta na dlouhý pobyt v mimosezóně, v rámci které budete mít jednu noc v Rimini zdarma!
Dvoulůžkový pokoj
Po vašem příjezdu se ubytujete ve dvoulůžkovém pokoji, v němž najdete manželskou postel a dle počtu ubytovaných osob také přistýlky. Samozřejmostí je koupelna se sprchou a WC. Po návratu od bazénu nebo pláže si vysušíte vlasy fénem. O komfort za každého počasí se postará individuálně ovládaná klimatizace a bezplatně se připojíte k Wi‑Fi. K dispozici vám bude i TV a telefon. Některé pokoje mají balkon.
Snídaně, bazén a písečná pláž
Ráno dělá den. Na to mysleli i v hotelu Adria Nuova, kde pro vás každé ráno přichystají bufetovou snídani. Celý zbytek dne pak můžete strávit lenošením u hotelového venkovního bazénu, kam máte neomezený vstup, nebo odpočíváním na písečné pláži, která leží od hotelu téměř za rohem (250 m).
Historické památky i podmořské akvárium
Co dalšího můžete v Rimini podniknout? Vydejte se na procházku malebným městem. Na náměstí Piazza Cavour obdivujte pouliční umělce a nakupte si krásné výrobky od místních trhovců. Navštivte vojenské opevnění Castel Sigismondo a obdivujte nejstarší římský oblouk z roku 27 př. n. l. – Augustův oblouk.
Za vaši návštěvu stojí také podmořské akvárium v oblasti Catollica, kde uvidíte na 3 tisíce mořských živočichů. Že je vám adrenalin vlastní? Ponořte se tu do nádrže se žraloky. Opomenout byste neměli ani návštěvu restaurací a kaváren, kde ochutnáte to nejlepší z italské kuchyně.