rušení termínů:
první termín byl zrušen kvůli covidu vašich pracovníků…
druhý termín byl domluven, ale zrušen protože masér/ka nepotvrdili tento předdomluvený termín ( váš interní „potvrzovací“ čtvrtek) a proto byl obsazen
třetí termín se mi/nám nehodil
čtvrtý termín – domluva na tom, že můžeme přijít s manželem v neděli 1.5 a ten byl poté také zrušen z vaší strany.
Poslední domluva na termínu skončila na tom, že dávám přednost masírování masérkou a vy máte/měli tou dobou k dispozici jenom maséra.
Výše uvedené probíhalo cca duben, půlka května, poté už jsem rozhodla pro poslání požadavku na vrácení peněz.
Nicméně po 12 denní odpovědi na reklamaci jsem ještě souhlasila s návrhem využití služeb, přišla jsem na masáž, která byla písemně potvrzena na čt, ale v systému jste ji měli rezervovanou na popříští čt…toto proběhlo 4.6, do dnešního dne nejsou připsány peníze na mém účtu.