Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte předem na tel. 224 593 040 nebo e‑mailem na cro.nhcollectionpraguecarloiv@nh-hotels.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Mám dodávku o výšce 2,5 metru. Může tam parkovat
i toto auto.
Slevomat.cz
Dobrý den, Rostislave. Váš dotaz jsem ověřoval přímo u hotelu a bylo
mi sděleno, že hotel je již s Vámi v kontaktu. Do podzemní garáže se
takto vysoké auto nevejde, je ale možné zaparkovat dodávku před hotelem,
kde je vyhrazený omezený počet míst. Na tyto místa je potřeba rezervace.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Veronika
Dobrý deň, v ponuke izby Superior nie je v cene balíka napísaný
wellness. Avšak na stránke hotela je informácia, že ubytovaní hostia majú
wellness zdarma. Rada by som sa teda opýtala či pri tejto ponuke izby Superior
je potrebné wellness doplatiť, alebo nie a ako ubytovaní by sme mali wellness
v cene ako píše hotel.
Ďakujem za odpoveď.
Veronika
Slevomat.cz
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci
ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím
vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den,
Kristýna
Slevomat.cz
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za strpení. Wellnes v rámci balíčku
voucheru skutečně není :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Pavel
Dobrý den,je možné využít spa i v den odjezdu?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle. Děkuji za Váš dotaz. Spa je možné využít i v den
odjezdu. Přeji i Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Aleš Doležal
Dobrý den, pokoj XL máte ve 2 variantách, kdy v jedné je v názvu
i parkování, ale v popisu již parkování v ceně uvedeno není,
v příplatcích je za 950,–Kč s nutností rezervace předem. Je tedy ta
varianta s parkováním v názvu opravdu s parkováním v ceně a je třeba
parkování hlásit předem?
Slevomat.cz
Krásný den, Aleši, děkuji vám za dotaz. Informaci jsem raději ověřila
a u těchto variant je parkování skutečně v ceně, již je upraveno
i v nabídce :-) Jistotou je hotel předem ohledně kontaktovat :-) Mějte moc
hezký den, Kristýna
Jan Spurný
Dobrý den,
je možnost při zakoupení varianty „Pobyt v pokoji Premium XL se snídaní
a wellness (duben-srpen)“ aby pokoj měl 2 jednolůžkové postele, nebo
nabízíte v rámci této nabídky pouze variantu s manželskou postelí tak,
jak je na fotografiích ? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Hezký den, Jane, děkuji Vám za dotaz. Pokud máte zájem
o 2 jednolůžkové postele v pokoji Premium XL, stačí tento požadavek
napsat při nákupu do poznámky. :-) S přáním hezkého zbytku dne,
Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Mám dodávku o výšce 2,5 metru. Může tam parkovat i toto auto.
Dobrý den, Rostislave. Váš dotaz jsem ověřoval přímo u hotelu a bylo mi sděleno, že hotel je již s Vámi v kontaktu. Do podzemní garáže se takto vysoké auto nevejde, je ale možné zaparkovat dodávku před hotelem, kde je vyhrazený omezený počet míst. Na tyto místa je potřeba rezervace. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz