Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* hýčkání v Karlových Varech: bazénové a wellness centrum i lázeňské procedury, polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve na e‑mailu reservation@richmond.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Případné dotazy vám zodpoví na tel. +420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00).
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu reservation@richmond.cz nebo na tel. +420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Varianta pro 1 osobu – bez možnosti přistýlky
- Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze v rámci většího pokoje Lux (za příplatek), nutné rezervovat předem (možné zadat přímo do objednávky nebo na tel. +420 353 177 505 – po–pá v čase od 9:00 do 16:00)
- Dítě do 5,9 let na přistýlce vč. stravy: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let na přistýlce:
- Včetně polopenze: 300 Kč/noc
- Dítě od 12 do 14,9 let na přistýlce:
- Včetně polopenze: 650 Kč/noc
- Děti a další osoby nemají nárok na procedury
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 150 Kč/noc
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
ještě prosím o odpověď…
U nabídky: „Pobyt s polopenzí, wellness a procedurami pro 2 osoby“
máte uvedeno ubytování: „Ubytování v pokoji Standard pro
2 osoby“.
Pokud chci voucher zakoupit s termínem, nabízí mi to pouze „Dvoulůžkový
pokoj Lux“.
Jak je možné, že mi to nenabízí automaticky pokoj Standard, když je toto
ubytování uvedeno ve voucheru?
Pokud dám koupit, mohu následně změnit typ pokoje na Standard??? Případně
co pro to udělat, abychom měli pokoj Standard?
Děkuji za Vaše odpovědi.
Dobrý den, Radko, děkuji vám za dotaz. Nákup jsem zkoušel přesně jak říkáte a je možné, že v určitých termínech je pokoj Standard nedostupný a je nabízen pouze pokoj Lux. Pokud je dostupný pokoj Standard, tak je automaticky nabízena tato varianta, ale v sekci Vybrat pokoj je možnost i varianta pokoje Lux. Přeji vám pěkný den, Honza
Dobrý den,
ve fotogalerii jsem neobjevila fotografii vnitřního dětského koutku/herny a
venkovního dětského hřiště. Má hotel něco takového k dispozici? Je
možnost vidět někde tyto fotografie? Na webových stránkách hotelu jsem to
také nenašla. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, v hotelu je dětský koutek (1 místnost) a před hotelem je
houpačka pro děti. Fotky buhužel na našich stránkách nenajdete. Děkujeme.
S pozdravem, Parkhotel Richmond
Zajímám se o pobyt pro 1 osobu , základní cena 4500 za 2 noci. Kolik by to stálo za 6 nocí? Domnívám se, že nelze postupovat pouhou násobilkou, protože bych např. potřebovala jen 1× povlečení aj. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, cena za 6 nocí 13500,–Kč. Děkujeme. S pozdravem, Parkhotel
Richmond
Dobrý den,
chci se zeptat jak je to s parkováním u hotelu? Zda je parkování pro hosty
zdarma a zda je potřeba ho předem rezervovat?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Hezký den, Kláro, děkuji Vám za dotaz. Poplatek za parkování činí 100 Kč/noc. Pokud máte zájem o rezervaci parkovacího místa, doporučím se obrátit přímo na poskytovatele služby a místo si rezervovat. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den
Je někde k nahlédnutí menu z restaurace? Jestli máte tedy restauraci jako
takovou, kde je možné si mimo polopenzi zajít na něco na zub.
Dále se chci zeptat, když jsou 2–3 procedury za každou započatou noc, jak
se to plánuje? Pojedu sám a nechci se o nic starat :-D.
Kdy máte check IN/OUT? Po poslední noci, tedy v den odjezdu by měly
procedury být také pokud nabídce rozumím dobře.
Děkuji.
S pozdravem Patrik Szöcs
Dobrý den pane Szöcs, děkujeme za Váš dotaz. V hotelu je kavárna, kde si
můžete objednat z jídelního lístku. V případě léčebného pobytu jsou
procedury rozepsány na základě vstupní lékařské prohlídky. V případě
pobytu s procedurami obdržíte rozpis procedur při příjezdu. Check in 15:00
hod., check out 11:00 hod. Procedury v den odjezdu bývají pouze
u krátkodobých pobytů. Děkujeme. S pozdravem, Parkhotel Richmond
Dobrý večer. Na všech typech pokojí máte župan k zapůjčení a minibar? Máte k dispozici i dětský župan?
Dobrý den paní Matějů, župan je na všech pokojích. Dětské velikosti
županu bohužel nemáme. Minibar – k dispozici je pouze minerální voda,
v hotelu je kavárna. Děkujeme. S pozdravem, Parkhotel Richmond
Nezlobte se, poslední zvláštní dotaz. Je možné, aby syn spal s námi bez nároku na přistýlku a zaplatíme za něj 300Kč na noc? Doma taky spí mezi námi😊.
Dobrý den paní Matějů, toto bohužel není možné. To akceptujeme pouze
u dětí do 2 let. Děkujeme. S pozdravem, Parkhotel Richmond
Prosím o odpověď na druhý dotaz či pokoj de Luxe s přistýlkou je dražší než Standard? Děkuji.
Dobrý den paní Matějů, ano, pokoj Lux je o 1000,–Kč/noc dražší než
pokoj Standard. Děkujeme. S pozdravem, Parkhotel Richmond
Cena je vyšší? Děkuji.
A je možné, aby naše 21 letá dcera měla jednolůžkový pokoj
vedle nás?
Dobrý den, ano, dcera může být v jednolůžkovém pokoji. Snažili bychom
se dát pokoj poblíž. Děkujeme. Parkhotel Richmond
Dobrý den. Může náš 10 letý syn do bazénového centra i do wellnes
centra?My jsme u vás byli s manželem bez něj.
Měl by u nás na pokoji cenu 300Kč za noc na přistýlce? Děkuji za
odpověď.
Dobrý den, ano, syn má také neomezený vstup do bazénu a wellness.
Přistýlka pro dítě 10 let včetně polopenze je za 300,–Kč/noc.
Přistýlku lze dát do pokoje Lux. Do pokoje Standard se přistýlka nevejde.
Děkujeme. S pozdravem,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kde rezervovat parkovací místo? Nevíme, kdo je poskytovatel parkovací služby. Děkujeme
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji za Váš dotaz. Parkování zajišťuje Parkhotel Richmond. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz